Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Średnia: 5.0 Ilość ocen: 2
Wysyłka w
5-7 dni + czas dostawy
Ilość stron
270
Rok wydania
2020
Nasza cena: 49,00 zł

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka gospodarowania, rozpatrywane na tle zagadnień ekonomii i konsumpcji. Jest to nowatorskie podejście stosunkowo rzadko spotykane w literaturze przedmiotu. Wyróżniającą cechą opracowania jest przedstawienie całokształtu złożonej problematyki marketingu w logiczny i sekwencyjnie uporządkowany sposób. Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych reguł i zasad postępowania marketingowego, które są podstawą zarządzania organizacjami i osiągania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych.

Dr hab. Jarosław Gołębiewski, prof. SGGW

The book written by Anna Mazurkiewicz-Pizło AND Wojciech Pizło focuses ON a current marketing theory with a selection of practical consequences AND with the stress ON economic relations. Presently, there is no offer in the market within the framework of a highly competitive environment that could be successfully applied without a systematic, continuous, planned AND objectives-oriented approach within the marketing management process. Although marketing issues are presented by a wide range of publications of domestic (Polish) as well as foreign origin, each new publication, espe-cially if it respects the current marketing trends AND is written in a professional style with a high-quality approach, can certainly find its place in the market. These are the reasons why the topic of the reviewed book can be considered as innovative AND up-to-date. As stated in the introduction of the book, every one of us at some point has to deal with marketing activities of companies, political parties, non-profit companies, governments OR other organisations AND thus the publication can be very helpful, as it is important to decode the core marketing concept influencing our everyday life (...). The book has a strong application potential, as it can satisfy the marketing knowledge needs not only of marketing professionals, but also students of management, marketing and/or economics as well as their teachers and, finally, the wider public interested in the core nature AND spirit of marketing.

Prof. Peter Štarchoň, Comenius University in Bratislava

Recenzje (2)
  1. Początkujący Recenzent
    Ocena: 5/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: akademicki podręcznik
    1 z 1 osób uznało recenzję za przydatną

    Książka jasno tłumacz to czego nie zrozumiałam Monika

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  2. Początkujący Recenzent
    Ocena: 5/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: akademicki podręcznik
    1 z 1 osób uznało recenzję za przydatną

    Wszysko :) Wszystko :))) Wszystko :))) Wszystko :))) Wszystko :)))

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Warto zwrócić uwagę na...
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta 0/5 Nasza cena:
49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na...
Współczesne systemy motywacyjne 0/5 Nasza cena:
59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Współczesne systemy motywacyjne

W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy....
Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa 0/5 Nasza cena:
59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji...
Marketing. Podręcznik akademicki 0/5 Nasza cena:
79,00 zł 79,01 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing. Podręcznik akademicki

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami...
Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku 0/5 Nasza cena:
99,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...
Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego 0/5 Nasza cena:
49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego

W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak: - opisywanie określonych zjawisk gospodarczych, - badanie struktury wewnętrznej zjawisk czy podmiotów gospodarczych, - przewidywanie wartości...
Zarządzanie wartością klienta 0/5 Nasza cena:
59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Zarządzanie wartością klienta

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV),...
Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data 5/5 Nasza cena:
69,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w...
Makro i mikroekonomia. Podstawowe problemy współczesności 0/5 Nasza cena:
69,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Makro i mikroekonomia. Podstawowe problemy współczesności

Piąte wydanie podręcznika akademickiego do ekonomii cieszącego się zainteresowaniem od 1995 roku! Autorzy, prezentując podstawowe zagadnienia ekonomiczne, w dużym stopniu nawiązują do aktualnych problemów gospodarczych w kraju i na świecie, co ułatwi czytelnikowi zrozumienie i śledzenie...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula