Marketing Premium

Średnia: 1.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
4 dni + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
176
Rok wydania
2019
Nasza cena: 44,10 zł 49,00 zł Taniej o: 10%

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.

Recenzje (1)
  1. Początkujący Recenzent
    Ocena: 1/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Przeczytałem ją od deski do deski w niecałą godzinę (z przerwami), a nie jestem czempionem szybkiego czytania. I gdyby na okładce był dopisek "obrazkowy elementarz" to nie mógłbym się do czegokolwiek przyczepić. Ale takiego dopisku brak. A takich banałów i komunałów nie czytałem już dawno. Nikt kto profesjonalnie zajmuje się tym rynkiem nie dowie się z tej książki absolutnie nic. Więcej wiedzy można wydobyć z google. Komu ma ta książka w czymkolwiek pomóc? Ludziom, którzy obudzili się wczoraj i pierwszy raz usłyszeli o zjawisku jakim jest luksus? Może tak, ale ostrzegam ich, że szkoda pieniędzy i czasu, bo jak napisałem wyżej, więcej dowiedzą się z internetu i to za darmo. Ta książka to tombak, przykład mizernej wartości opakowanej w błyszczący papierek.

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Dominika Trawka
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2019
  • Ilość stron: 176
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328355163
  • Język: polski
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328355163
  • EAN: 9788328355163
  • Wymiary: 14.5x21.5x1.2 cm
Warto zwrócić uwagę na...
MLM Marketing wielopoziomowy 0/5 Nasza cena:
33,92 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

MLM Marketing wielopoziomowy

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany...
Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki 0/5 Nasza cena:
57,86 zł 60,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i...
Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2 0/5 Nasza cena:
24,84 zł 27,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na...
Technik.. Marketing w działalności gospodarczej 0/5 Nasza cena:
36,71 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Technik.. Marketing w działalności gospodarczej

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia...
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA 0/5 Nasza cena:
39,56 zł 43,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży...
Marketing. Ćwiczenia dla technikum, szkół policealnych 0/5 Nasza cena:
13,52 zł 14,70 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing. Ćwiczenia dla technikum, szkół policealnych

Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza „Marketing”. Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem nauczania. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji...
Marketing podręcznik EKONOMIK 0/5 Nasza cena:
23,00 zł 25,07 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing podręcznik EKONOMIK

W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w...
Marketing w działalności gospodarczej WSiP 0/5 Nasza cena:
33,95 zł 36,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing w działalności gospodarczej WSiP

Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących...
Marketing 4.0 Era cyfrowa 0/5 Nasza cena:
30,36 zł 44,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing 4.0 Era cyfrowa

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula