Marketing Premium

Średnia: 1.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
72 godziny + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
176
Rok wydania
2019
Nasza cena: 41,65 zł 49,00 zł Taniej o: 15%

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.

Recenzje (1)
  1. Początkujący Recenzent
    Ocena: 1/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Przeczytałem ją od deski do deski w niecałą godzinę (z przerwami), a nie jestem czempionem szybkiego czytania. I gdyby na okładce był dopisek "obrazkowy elementarz" to nie mógłbym się do czegokolwiek przyczepić. Ale takiego dopisku brak. A takich banałów i komunałów nie czytałem już dawno. Nikt kto profesjonalnie zajmuje się tym rynkiem nie dowie się z tej książki absolutnie nic. Więcej wiedzy można wydobyć z google. Komu ma ta książka w czymkolwiek pomóc? Ludziom, którzy obudzili się wczoraj i pierwszy raz usłyszeli o zjawisku jakim jest luksus? Może tak, ale ostrzegam ich, że szkoda pieniędzy i czasu, bo jak napisałem wyżej, więcej dowiedzą się z internetu i to za darmo. Ta książka to tombak, przykład mizernej wartości opakowanej w błyszczący papierek.

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Dominika Trawka
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2019
  • Ilość stron: 176
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328355163
  • Język: polski
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328355163
  • EAN: 9788328355163
  • Wymiary: 14.5x21.5x1.2 cm
Warto zwrócić uwagę na...
MLM Marketing wielopoziomowy 0/5 Nasza cena:
33,12 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

MLM Marketing wielopoziomowy

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany...
Event marketing w zintegrowanej komunikacji 0/5 Nasza cena:
65,55 zł 69,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Event marketing w zintegrowanej komunikacji

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: teorię marketingu i komunikacji marketingowej, klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji...
Marketing w działalności agencji reklamowej – materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26)* Sprzedaż produktów i usług reklamowych 0/5 Nasza cena:
24,84 zł 27,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing w działalności agencji reklamowej – materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26)* Sprzedaż produktów i usług reklamowych

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na...
Marketing w działalności gospodarczej. Technik organizacji reklamy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowanych. 1. Przygotowanie oferty produktów i usług reklamowych. Podręcznik 0/5 Nasza cena:
34,82 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing w działalności gospodarczej. Technik organizacji reklamy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowanych. 1. Przygotowanie oferty produktów i usług reklamowych. Podręcznik

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia...
Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne 0/5 Nasza cena:
41,31 zł 44,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług...
Marketing. Ćwiczenia dla technikum, szkół policealnych 0/5 Nasza cena:
13,27 zł 14,70 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing. Ćwiczenia dla technikum, szkół policealnych

Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza „Marketing”. Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem nauczania. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji...
Marketing. Podręcznik 0/5 Nasza cena:
21,52 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing. Podręcznik

W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w...
Marketing 4.0 Era cyfrowa 0/5 Nasza cena:
28,55 zł 44,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing 4.0 Era cyfrowa

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim...
Content Marketing i Social Media 0/5 Nasza cena:
50,28 zł 59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula