"Marketing" to jedna z najbardziej znanych i cenionych książek dotyczących marketingu, tym razem wydana na nowo wraz z uzupełnionymi i poszerzonymi tematami!
Jeśli interesujesz się marketingiem, poniższa pozycja powinna stać się najważniejszą w Twojej biblioteczce. "Marketing" to prawdziwa biblia wśród książek dotyczących marketingu!
Przede wszystkim jest to wydanie najnowsze, zmienione i uzupełnione. Jak wiadomo nasza gospodarka oraz realia marketingowe zmieniają się. Dlatego to, o czym uczyliśmy się kilkadziesiąt lat temu z pewnością nie jest już aktualne. W tym przypadku jednak możemy być pewni, że otrzymujemy sprawdzone, rzetelne i aktualne informacji! To już czternasta, amerykańska edycja, odnosząca się do realiów XXI wieku.
W "Marketingu" dowiemy się o tym, jak budować strategię i plany marketingowe oraz jak najlepiej dotrzeć do trafnych ustaleń badawczych i przy okazji mierzyć efekty naszych działań. W obecnych czasach równie istotny jest kontakt z klientem, o który należy zadbać i nawiązać go w odpowiedni sposób. Wykorzystujemy do tego media społecznościowe, reklamy i przekonanie innych do tego, że nasza marka jest najlepsza na rynku. Poniższa pozycja napisana została przez prawdziwego geniusza marketingu, który wie na ten temat dosłownie wszystko. Jeśli chcesz rozwinąć swoją firmę i sprawić, że zaistniejesz na rynku, koniecznie sięgnij po tę książkę. Wszystko zostało wytłumaczone tu w przystępny sposób, zarówno dla profesjonalistów, jak i dla osób początkujących.
Philip Kotler urodził się w 1931 roku i jest amerykańskim ekonomistą. Honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management. Autor i współautor podręczników dotyczących różnych dziedzin marketingu. Wielokrotnie nagradzany.
Jeśli interesujesz się marketingiem, poniższa pozycja powinna stać się najważniejszą w Twojej biblioteczce. "Marketing" to prawdziwa biblia wśród książek dotyczących marketingu!
Przede wszystkim jest to wydanie najnowsze, zmienione i uzupełnione. Jak wiadomo nasza gospodarka oraz realia marketingowe zmieniają się. Dlatego to, o czym uczyliśmy się kilkadziesiąt lat temu z pewnością nie jest już aktualne. W tym przypadku jednak możemy być pewni, że otrzymujemy sprawdzone, rzetelne i aktualne informacji! To już czternasta, amerykańska edycja, odnosząca się do realiów XXI wieku.
W "Marketingu" dowiemy się o tym, jak budować strategię i plany marketingowe oraz jak najlepiej dotrzeć do trafnych ustaleń badawczych i przy okazji mierzyć efekty naszych działań. W obecnych czasach równie istotny jest kontakt z klientem, o który należy zadbać i nawiązać go w odpowiedni sposób. Wykorzystujemy do tego media społecznościowe, reklamy i przekonanie innych do tego, że nasza marka jest najlepsza na rynku. Poniższa pozycja napisana została przez prawdziwego geniusza marketingu, który wie na ten temat dosłownie wszystko. Jeśli chcesz rozwinąć swoją firmę i sprawić, że zaistniejesz na rynku, koniecznie sięgnij po tę książkę. Wszystko zostało wytłumaczone tu w przystępny sposób, zarówno dla profesjonalistów, jak i dla osób początkujących.
Philip Kotler urodził się w 1931 roku i jest amerykańskim ekonomistą. Honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management. Autor i współautor podręczników dotyczących różnych dziedzin marketingu. Wielokrotnie nagradzany.