"Mądrość mentoringu, Inteligencja coachingu" to książka, która pomoże Ci zrozumieć skuteczność mentoringu oraz coachingu. Dzięki niej pojmiesz, jak powinno się stawiać na rozwój w każdej dziedzinie życia.
"Mądrość mentoringu, Inteligencja coachingu" ma na celu sprawić, że Twoje szanse na osiągnięcie sukcesu w konkretnej dziedzinie poszybują w górę. Aktualnie umiejętność uczenia się i przyswajania wiedzy jest niezwykle ważna - bez niej można zginąć w nawale informacji, które powinniśmy umieć filtrować. Z drugiej strony kluczową kwestią jest także sprawne przekazywanie tej wiedzy i wdrażanie nowych osób. Właśnie dlatego tak dużą uwagę skupia się na metodach przekazywania wiadomości tak, by stały się one jasne i zrozumiałe.
Publikacja "Mądrość mentoringu, Inteligencja coachingu" przedstawia najskuteczniejsze metody mentoringu i coachingu, które można zastosować także poza sprzedażą. Choć książka skupia się właśnie na nich, nie brakuje w niej także refleksji na temat codziennych wyzwań w pracy i rozmaitych sytuacjach prywatnych. Czytelnik może się też natknąć na szczegółowe studium przypadków globalnych firm, które może znać z różnego rodzaju mediów. Poruszona zostaje także kwestia problemów mogących pojawić się w trakcie edukacji trenerskiej, menedżerskiej czy podczas szkoleń szeregowych pracowników sprzedaży. Ta książka zagwarantuje przestawienie się na odpowiedni "tryb", by każdy mógł działać skuteczniej i uczyć się lepiej niż dotychczas.
Grzegorz Radłowski jest menedżerem, który pracował w firmach fińskich, polskich, francuskich oraz angielskich. Był także Ekspertem oraz Trenerem pierwszej trójki najskuteczniejszych firm doradczych w naszym kraju. Jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu - interesuje go przede wszystkim sprzedaż oraz zarządzanie. Najpierw pracował jako przedstawiciel handlowy, później awansował na konsultanta, by z czasem dojść do trenera i właściciela marki.
"Mądrość mentoringu, Inteligencja coachingu" ma na celu sprawić, że Twoje szanse na osiągnięcie sukcesu w konkretnej dziedzinie poszybują w górę. Aktualnie umiejętność uczenia się i przyswajania wiedzy jest niezwykle ważna - bez niej można zginąć w nawale informacji, które powinniśmy umieć filtrować. Z drugiej strony kluczową kwestią jest także sprawne przekazywanie tej wiedzy i wdrażanie nowych osób. Właśnie dlatego tak dużą uwagę skupia się na metodach przekazywania wiadomości tak, by stały się one jasne i zrozumiałe.
Publikacja "Mądrość mentoringu, Inteligencja coachingu" przedstawia najskuteczniejsze metody mentoringu i coachingu, które można zastosować także poza sprzedażą. Choć książka skupia się właśnie na nich, nie brakuje w niej także refleksji na temat codziennych wyzwań w pracy i rozmaitych sytuacjach prywatnych. Czytelnik może się też natknąć na szczegółowe studium przypadków globalnych firm, które może znać z różnego rodzaju mediów. Poruszona zostaje także kwestia problemów mogących pojawić się w trakcie edukacji trenerskiej, menedżerskiej czy podczas szkoleń szeregowych pracowników sprzedaży. Ta książka zagwarantuje przestawienie się na odpowiedni "tryb", by każdy mógł działać skuteczniej i uczyć się lepiej niż dotychczas.
Grzegorz Radłowski jest menedżerem, który pracował w firmach fińskich, polskich, francuskich oraz angielskich. Był także Ekspertem oraz Trenerem pierwszej trójki najskuteczniejszych firm doradczych w naszym kraju. Jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu - interesuje go przede wszystkim sprzedaż oraz zarządzanie. Najpierw pracował jako przedstawiciel handlowy, później awansował na konsultanta, by z czasem dojść do trenera i właściciela marki.