PODPISZ I POWIEDZ ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada nazwę obrazka, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej. ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ ćwiczenie typu "memory" przeznaczone jest dla dzieci nieczytających. Po odnalezieniu pary obrazków lektor wypowiada ich nazwę, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej. CO NIE PASUJE ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka. NUREK jest to ćwiczenie dynamiczne. Polega na przeprowadzeniu nurka po obrazkach, które zawierają w swojej nazwie ćwiczoną głoskę (np. głoskę ś). Tylko po nich nurek może się poruszać. NAGRAJ I ODTWÓRZ to moduł, w którym logopeda może zarejestrować wymowę dzieci. Wymagania systemowe: - Windows 98 lub nowszy - procesor Pentium, 233 MHz - RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP - 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym - CD-ROM - grafika 800 x 600, Hi-color - karta dźwiękowa zgodna z MS Windows.
Recenzje
Szczegóły
- Producent Komlogo
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 5900238481914
- EAN: 5900238481914
Warto zwrócić uwagę na...
Logopedyczne Zabawy cz.5 - mowa bezdźwięczna
Program składa się z następujących modułów:PODPISZ I POWIEDZ - ćwiczenia zawarte w grze są pomocne przy utrwalaniu głosek opozycyjnych w wyrazach (w różnych pozycjach). Zadaniem dziecka jest wybieranie kolejnych liter i układanie podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy...
Logopedyczne Zabawy. Część VII - słuch fonemowy
Słuch fonemowy to umiejętność, która pozwala na odróżnianie wypowiedzi różnych i utożsamianie takich samych. Prawidłowo rozwinięty słuch fonemowy stanowi konieczny warunek rozwoju percepcji fonemowej słów w zakresie ich analizy i syntezy. Jest również elementarnym procesem wpływającym na...
Logopedyczne Zabawy cz.1 Sz, ż, cz, dż (program)
PODPISZ I POWIEDZ ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie...
Logopedyczne zabawy cz.II S, Z, C, DZ (program)
Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Podpisz i powiedz - ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych...
Logopedyczny Piotruś. Część XIX - głoska F
Zasady gry:1. "Logopedyczny Piotruś" - jest to prosta gra w karty przeznaczona już dla dzieci w wieku od 3-4 lat. Może w niej uczestniczyć od 2 do 5 graczy. Do gry należy wykorzystać 25 kart (12 par oraz jednego Piotrusia). Przed przystąpieniem do gry karty należy potasować a następnie rozdać...
Logopedyczne zabawy cz.VI Różn. szeregów (program)
Ćwiczenia różnicowania słuchowego i kinestetycznego wypracowanych głosek.Ćwiczenia te stosuje się gdy głoski są wymawiane poprawnie, ale są mylone, zamieniane lub nieużywane w mowie spontanicznej.Po wywołaniu głosek trzech szeregów: ciszącego, syczącego i szumiącego, bardzo często należy prowadzić...
Logopedyczny detektyw w przedszkolu - plansza
Plansza edukacyjna przeznaczona do ćwiczeń w rozwijaniu myślenia i umiejętności językowych dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych. Materiał obrazkowy można wykorzystać do ćwiczeń, np.: rozwijania słownika biernego. (Pokaż szachy.) i czynnego (Co siedzi na oknie?), budowania zdań (Pociągiem .),...
Obrazy, słowo, dźwięki w.podstawowa
Prezentowany program "Obrazy-Słowa-Dźwięki" przeznaczony jest do wykorzystywania w pracy z dziećmi i dorosłymi podczas terapii pedagogicznej, psychologicznej oraz logopedycznej. Program ten jest wersją podstawową multimedialnej bazy, w skład której wchodzą zdjęcia, napisy, grafiki oraz dźwięki...
Dać rzeczy słowo. Rozumienie 7 - poziom 3
Terapia pacjentów z afazją jest zwykle procesem długotrwałym. W celu urozmaicenia warsztatu pracy powstała druga seria ćwiczeń Dać rzeczy słowo, na którą składają się: ekspresja 4, 5, 6, rozumienie 4, 5, 6, 7, czytanie i pisanie 1, 2, 3, 4, 5 oraz apraksja mowy, wszystkie ułożone kolejno od poziomu...
Dać rzeczy słowo. Ekspresja 5 - poziom 2
Terapia pacjentów z afazją jest zwykle procesem długotrwałym. W celu urozmaicenia warsztatu pracy powstała druga seria ćwiczeń Dać rzeczy słowo, na którą składają się: ekspresja 4, 5, 6, rozumienie 4, 5, 6, 7, czytanie i pisanie 1, 2, 3, 4, 5 oraz apraksja mowy, wszystkie ułożone kolejno od poziomu...
2 gry Dwie wieże/Kto prędzej?
"Kto prędzej" i "Dwie wieże" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania. W czasie gry dzieci uczą...
Zeszyt ćwiczeń cz.3 Ś, Ź, Ć, DŹ
W "Zeszycie ćwiczeń Część III - ś, ź, ć, dź" przedstawiona jest szeroka oferta ćwiczeń utrwalających głoskę w izolacji i w wyrazach (w nagłosie, śródgłosie i wygłosie). Występuje w nim również różnorodność ćwiczeń utrwalających głoskę w wyrażeniach i zdaniach. Nie zabrakło w nim pracy z tekstem i...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać