Do jakich celów Twoi uczniowie potrzebują języka angielskiego? Do pracy? Na wakacje? A może do rozmów ze znajomymi i przyjaciółmi? W odpowiedzi na te pytania stworzyliśmy uniwersalny kurs Lifestyle - optymalne połączenie kursu ogólnego z elementami Business English. Specjalnie dobrane elementy nauki pomagają efektywnie komunikować się nie tylko w sytuacjach biznesowych, ale także w życiu codziennym. Największe zalety kursu Lifestyle: jasno określone cele stawiające na gramatykę, leksykę i sprawności językowe, skuteczne utrwalanie materiału poprzez systematyczne powtórzenia, nauka podstawowych funkcji językowych w oparciu o różne konteksty kulturowe, co ułatwia efektywną komunikację w międzynarodowym środowisku. Bed czy bad? W języku angielskim, jak w każdym innym, zdarzają się słowa podobne, lecz znaczeniowo skrajnie różne. Niefrasobliwa pomyłka w wymowie lub pisowni rozbawi przyjaciół, lecz w środowisku biznesowym może nieść za sobą mało zabawne konsekwencje. Przy opracowywaniu kursu Lifestyle korzystaliśmy z wyników badań analizujących wpływ różnic kulturowych na jakość porozumiewania się. Dzięki temu położyliśmy szczególny nacisk na wyeliminowanie w trakcie nauki pomyłek wynikających z niewłaściwej interpretacji, tonu czy wymowy.
Sekcja Q&A
Pearson, dawniej Longman i Pearson Longman, jest angielskim wydawnictwem z tradycjami, które sięgają 1724 r. Z założoną przez Thomasa Longmana firmą wydawniczą, drukarnią i księgarnią, Pearson rozwinęło się do światowego wydawnictwa z oddziałami w 80 krajach i zatrudniającego ponad 40 000 osób. Pearson zadebiutowało w Polsce w 1995 r. z kursem nauki języka angielskiego "New Discoveries". Dziś, oferuje szeroki asortyment materiałów edukacyjnych, w tym kursy, lektury, tablice interaktywne, aplikacje, które zdobyły nagrody i wyróżnienia, zarówno w Polsce, jak i na świecie.