Książki marketingowe
Przemiana Feniksa
Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy',ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołó,w! Jeden z najbardziej...Książka, op. twardaOprawa:twardaCena detaliczna 49,00 zł 34,57 złwysyłka w 24 godzinyZjedz tę żabę!
Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 29,90 zł 24,69 złw magazynieStrategia komunikacji w social mediach
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 59,00 zł 42,68 złwysyłka w 24 godzinyBiblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 49,90 zł 38,32 złwysyłka w 24 godzinyBiznes społecznościowy. MLM moimi oczami
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki,...Książka, op. twardaOprawa:twardaCena detaliczna 49,90 zł 36,15 złwysyłka w 24 godzinyBiznes XXI wieku
Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 47,00 zł 32,68 złwysyłka w 24 godzinyPakiet: Zjedz tę żabę! Książka, workbook
W pakiecie taniej! Książka i Workbook w nowej niższej cenie. Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, "ogromna żaba" czekająca na zjedzenie, to twoje największe,...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 39,90 zł 31,92 złw magazynieNa własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu
Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 54,90 zł 40,93 złw magazynieStrategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest? zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 54,90 zł 45,33 złw magazynieSekrety wielkich handlowców, czyli jak... Outlet
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w łatach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez...Książka, op. twardaOprawa:twardaCena detaliczna 39,00 zł 8,32 złw magazynieCo chce wiedzieć klient?
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 49,90 zł 39,92 złw magazynieNowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Książka Nowe zasady marketingu i PR: 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie Ponad 400 000 sprzedanych...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 79,91 zł 66,73 złw magazynieMarketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 49,90 zł 40,21 złw magazynieMarketing
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 139,00 zł 94,67 złw magazynieWiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 79,90 zł 59,56 złw magazyniePrzyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 59,90 zł 50,03 złw magazynieLegendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 26,90 zł 22,87 złw magazynieJak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Zamó,w książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 44,90 zł 34,02 złw magazynieEfekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 44,90 zł 35,92 złw magazynieDroga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o nowe modele wspierające innowacje i jakość w twojej firmie. To uaktualnione i poprawione wydanie nadal koncentruje się na 14 zasadach zarządzania, dzięki którym książka stała się...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 79,91 zł 68,56 złw magazynieAutentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania,...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 54,90 zł 49,41 złw magazynieZapraszam do gabinetu inwestora giełdowego
Dr Alexander Elder uczy strategii inwestowania giełdowego, które pozwolą czytelnikowi wejść na rynek ze spokojem i wyjść z niego z zyskiem. Ta niezwykle przydatna książka dostarcza niezbędnej wiedzy i zapewnia większe możliwości osiągnięcia sukcesu, oferuje bowiem fachowe wskazówki, opis...Książka, op. twardaOprawa:twardaCena detaliczna 89,00 zł 75,65 złw magazynieIntryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów. Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 42,90 zł 36,81 złw magazynie24 Lekcje Najwybitniejszego Ceo Na Świecie Outlet
Książka prezentuje oryginalne strategie biznesu które okazały się niezwykle skuteczne w zarządzaniu General Electric. Napisana żywym językiem wskazuje przetarte przez tytułowego bohatera szlaki po których można dojść do podobnego sukcesu.Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 14,90 zł 7,45 złw magazynieMarketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 89,90 zł 74,79 złw magazynieSlajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Naucz się przemawiać obrazami i nie popełniaj slajdobójstwa! Ludzie w większości są wzrokowcami &mdash, najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej...Książka, op. miękkaOprawa:miękkaCena detaliczna 69,00 zł 51,75 złw magazynieJak zarobić duże pieniądze w swojej firmie czyli o świętych zasadach ludzi biznesu Outlet
To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy.Książka, op. twardaOprawa:twardaCena detaliczna 39,00 zł 19,50 złw magazynieWiwat Agencja! Outlet
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie...Książka, op. miękkaOgraniczona dostępnośćCena detaliczna 19,90 zł 4,25 złw magazyniePolskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. Wyzwania współczesności
Przedmiotem dociekań w niniejszej książce są współczesne wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach jednolitego rynku europejskiego. W intencji redaktorów i autorów praca ma być swego rodzaju "hołdem naukowym" złożonym prekursorowi badań nad strategiami firm...Książka, op. twardaOprawa:twardaCena detaliczna 79,90 zł 46,24 złw magazynieJak zostać mistrzem marketingu Outlet
Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe »zasady« na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!&Dan Chasins, dyrektor Future Products...Książka, op. twardaOprawa:twardaCena detaliczna 39,00 zł 19,50 złw magazynie