Książki marketingowe

  • Przemiana Feniksa

    Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy',ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołó,w! Jeden z najbardziej...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. twarda
    Cena detaliczna 49,00 zł 34,84 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,57 zł
  • Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami

    MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki,...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. twarda
    Cena detaliczna 49,90 zł 38,86 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 36,15 zł
  • Strategia komunikacji w social mediach

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią...
    Ocena: 4/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 59,00 zł 42,75 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 42,72 zł
  • Biblia content marketingu

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...
    Ocena: 4/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 34,79 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 35,27 zł
  • Zjedz tę żabę!

    Zjedz tę żabę! to  książka  dla  ludzi  biznesu, to prawdziwe  vademecum  podnoszenia  wydajności w  pracy  i  osiągania  z  niej  zadowolenia. Ta  przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 29,90 zł 25,08 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 24,30 zł
  • Biznes XXI wieku

    Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 50,00 zł 33,19 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 31,91 zł
  • To jest marketing!

    Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 41,83 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,19 zł
  • Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

    Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest? zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 54,90 zł 46,04 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 45,33 zł
  • Marketing

    Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 139,00 zł 95,40 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 88,40 zł
  • Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe

    Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 41,19 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 32,74 zł
  • Pakiet: Zjedz tę żabę! Książka, workbook

    W pakiecie taniej! Książka i Workbook w nowej niższej cenie. Zjedz tę żabę! to  książka  dla  ludzi  biznesu, to prawdziwe  vademecum  podnoszenia  wydajności w  pracy  i  osiągania  z  niej  zadowolenia. Ta  przekonująca metafora, "ogromna żaba" czekająca na zjedzenie, to twoje największe,...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 39,90 zł 31,92 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 31,92 zł
  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech

    Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 41,83 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,19 zł
  • Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu

    Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 54,90 zł 41,25 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 40,93 zł
  • Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy

    Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 79,90 zł 60,02 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 59,56 zł
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

    Książka Nowe zasady marketingu i PR: 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie Ponad 400 000 sprzedanych...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 79,91 zł 67,25 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 66,73 zł
  • Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

    Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści - po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 54,90 zł 45,33 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 45,68 zł
  • Co chce wiedzieć klient?

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 39,92 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 39,92 zł
  • Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

    Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 59,90 zł 50,41 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 50,03 zł
  • Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata

    Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o nowe modele wspierające innowacje i jakość w twojej firmie. To uaktualnione i poprawione wydanie nadal koncentruje się na 14 zasadach zarządzania, dzięki którym książka stała się...
    Ocena: 4/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 79,91 zł 68,56 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 68,56 zł
  • Zapraszam do gabinetu inwestora giełdowego

    Dr Alexander Elder uczy strategii inwestowania giełdowego, które pozwolą czytelnikowi wejść na rynek ze spokojem i wyjść z niego z zyskiem. Ta niezwykle przydatna książka dostarcza niezbędnej wiedzy i zapewnia większe możliwości osiągnięcia sukcesu, oferuje bowiem fachowe wskazówki, opis...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. twarda
    Cena detaliczna 89,00 zł 75,65 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 75,65 zł
  • 24 Lekcje Najwybitniejszego Ceo Na Świecie Outlet

    Książka prezentuje oryginalne strategie biznesu które okazały się niezwykle skuteczne w zarządzaniu General Electric. Napisana żywym językiem wskazuje przetarte przez tytułowego bohatera szlaki po których można dojść do podobnego sukcesu.
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 14,90 zł 7,45 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 7,45 zł
  • Legendarna obsługa klienta

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 26,90 zł 22,87 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 23,40 zł
  • Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

    Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania,...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 54,90 zł 49,41 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 54,35 zł
  • Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

    Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 42,00 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,67 zł
  • Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

    Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 44,90 zł 35,92 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 38,17 zł
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

    Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów. Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 42,90 zł 36,81 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 37,93 zł
  • Instagram bez filtra Outlet

    Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 44,90 zł 22,45 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 22,45 zł
  • Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

    Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 29,90 zł 25,17 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 24,98 zł
  • Krótki kurs ekonomii praktycznej Outlet

    "Gospodarka jest fenomenem społecznym, nie fizycznym. Gdyby politycy i ekonomiści przyjęli to do wiadomości, musieliby porzucić marzenia o możliwości pozytywnego wpływu na zjawiska gospodarcze" - to słowa Krzysztofa Dzierżawskiego będące motywem przewodnim tekstów zamieszczonych w Krótkim kursie...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 29,90 zł 14,95 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 14,95 zł
  • Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 89,90 zł 74,21 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 75,37 zł

Bestsellery - Biznes

  • Zjedz tę żabę!

    Zjedz tę żabę! to  książka  dla  ludzi  biznesu, to prawdziwe  vademecum  podnoszenia  wydajności w  pracy  i  osiągania  z  niej  zadowolenia. Ta  przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 29,90 zł 25,08 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 24,30 zł
  • Biznes XXI wieku

    Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 50,00 zł 33,19 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 31,91 zł
  • To jest marketing!

    Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 41,83 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,19 zł
  • Marketing

    Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 139,00 zł 95,40 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 88,40 zł
  • Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

    Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest? zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 54,90 zł 46,04 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 45,33 zł
  • Przemiana Feniksa

    Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy',ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołó,w! Jeden z najbardziej...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. twarda
    Cena detaliczna 49,00 zł 34,84 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,57 zł
  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech

    Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 41,83 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,19 zł
  • Pakiet: Zjedz tę żabę! Książka, workbook

    W pakiecie taniej! Książka i Workbook w nowej niższej cenie. Zjedz tę żabę! to  książka  dla  ludzi  biznesu, to prawdziwe  vademecum  podnoszenia  wydajności w  pracy  i  osiągania  z  niej  zadowolenia. Ta  przekonująca metafora, "ogromna żaba" czekająca na zjedzenie, to twoje największe,...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 39,90 zł 31,92 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 31,92 zł
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

    Zamó,w książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy...
    Ocena: 4/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 44,90 zł 34,02 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,57 zł
  • Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

    Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 59,90 zł 50,41 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 50,03 zł
  • Co chce wiedzieć klient?

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 39,92 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 39,92 zł
  • Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

    Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści - po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 54,90 zł 45,33 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 45,68 zł
  • Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe

    Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 41,19 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 32,74 zł
  • Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy

    Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 79,90 zł 60,02 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 59,56 zł
  • 24 Lekcje Najwybitniejszego Ceo Na Świecie Outlet

    Książka prezentuje oryginalne strategie biznesu które okazały się niezwykle skuteczne w zarządzaniu General Electric. Napisana żywym językiem wskazuje przetarte przez tytułowego bohatera szlaki po których można dojść do podobnego sukcesu.
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 14,90 zł 7,45 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 7,45 zł
  • Kapitalizm. Historia krótkiego trwania

    Czym jest kapitalizm i skąd się wziął? Porywająca opowieść o systemie, który na naszych oczach odchodzi w przeszłość. Czy nowoczesność, indywidualizm i miejskość są rzeczywiście europejskimi wynalazkami? Czy kapitalizm powstał wraz z brytyjską rewolucją przemysłową? Czy rok 1989 faktycznie był...
    Ocena: 5/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 69,95 zł 56,59 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 48,08 zł
  • Strategia komunikacji w social mediach

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią...
    Ocena: 4/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 59,00 zł 42,75 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 42,72 zł
  • Influencer Marketing

    Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 47,54 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 44,03 zł
  • Forex 1 Podstawy Giełdy Walutowej

    "Aby zaistnieć na rynku Forex, potrzebna jest świadomość i wiedza o zaletach rynku walutowego, jak i zagrożeniach związanych z ryzykiem strat. By zdobyć tę wiedzę, nauczyć się podstaw handlu, jak i strategii inwestycyjnych, gorąco polecam trzyczęściową serię ebooków poświęconych owym zagadnieniom....
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 34,99 zł 30,79 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 29,74 zł
  • Forex 2 Analiza techniczna

    "Aby zaistnieć na rynku Forex, potrzebna jest świadomość i wiedza o zaletach rynku walutowego, jak i zagrożeniach związanych z ryzykiem strat. By zdobyć tę wiedzę, nauczyć się podstaw handlu oraz strategii inwestycyjnych, gorąco polecam trzyczęściową serię ebooków poświęconych owym zagadnieniom....
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    54,99 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 46,74 zł

Nowości - Biznes

  • Biblia content marketingu

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...
    Ocena: 4/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 34,79 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 35,27 zł
  • Influencer Marketing

    Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 47,54 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 44,03 zł
  • Marketing relacji - teoria i praktyka w.4

    Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,00 zł 43,37 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 44,05 zł
  • Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

    Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 77,00 zł 63,30 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 64,29 zł
  • Nowe 4P marketingu. Ludzie, procesy, programy, dokonania

    "Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluowały w czasie....
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 120,00 zł 98,67 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 100,22 zł
  • Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

    W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 65,00 zł 57,58 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 53,43 zł
  • Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..

    Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 55,00 zł 48,73 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 45,94 zł
  • Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe

    Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 49,90 zł 41,19 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 32,74 zł
  • Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

    Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści - po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 54,90 zł 45,33 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 45,68 zł
  • Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 89,90 zł 74,21 zł
    w magazynie
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 75,37 zł
  • Konsultant zarządzania jakością w.5

    Jerzy Kowalczyk
    Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Management,...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    55,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 53,90 zł
  • Planowanie i rozwój nowych produktów w.3

    Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    62,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 60,76 zł
  • Motywowanie pracowników w organizacji w.3

    W książce Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Omawiam kluczowe obszary oddziaływujące na motywację, m.in. komunikację...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    59,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 57,82 zł
  • Pomiar i ocena płynności finansowej podmiotu gosp.

    Płynność finansowa stanowi najczulszy barometr sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Prawidłowe funkcjonowanie i rozwój każdego podmiotu gospodarczego wymaga bowiem zachowania odpowiednich relacji w obrębie aktywów i pasywów, a także między nimi. Właściwe przestrzeganie tych relacji sprzyja...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    52,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 50,96 zł
  • Nauka o organizacji w.6

    Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Adresowany jest do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, a także do praktyków, którym podstawowa wiedza o...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    Cena detaliczna 79,00 zł 77,42 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 77,42 zł
  • Leksykon mierników dokonań w.2

    Nowatorskie przedsiębiorstwa, pragnące odnieść sukces, wdrażają nowy system zarządzania, ukierunkowany na zarządzanie strategią, a więc zarządzanie dokonaniami. Skuteczne zarządzanie nimi obejmuje pomiar dokonań oraz ich poprawę. Pomiar dokonań umożliwia więc nie tylko ich ocenę, ale też...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    115,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 112,70 zł
  • Modele biznesu przedsiębiorstw w.2

    Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    65,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 63,70 zł
  • Bankowość osobista. Personal Banking, Premium...

    Bankowość osobista (personal banking) to zindywidualizowana obsługa bankowa osób prywatnych o ponadstandardowym potencjale finansowym i/lub opiniotwórczym, świadczona przez wyspecjalizowanych pracowników bankowych, z wykorzystaniem w szczególności rachunku osobistego typu premium. Bogacące się...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    70,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 68,60 zł
  • Współczesna bankowość inwestycyjna w.2

    Współczesna bankowość inwestycyjna" to pionierskie opracowanie, bardzo oczekiwane na polskim rynku wydawniczym. O unikatowym charakterze tej publikacji świadczy wieloaspektowe ujęcie zagadnień związanych z ewolucją bankowości inwestycyjnej, inżynierii finansowej, innowacyjnych produktów i usług...
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    98,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 96,04 zł
  • Źródła finansowania deficytu budżetu państwa.. w.2

    Książka została poświęcona jednemu z problemów najbardziej aktualnych, a zarazem ważnych dla kondycji ekonomiczno-finansowej każdego kraju. Problemem tym jest utrzymujący się od dłuższego czasu niedobór środków finansowych w państwowej gospodarce budżetowej, czyli ujemne saldo budżetu państwa....
    Ocena: 0/5
    Książka, op. miękka
    89,00 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 87,22 zł

Marketing jest procesem społecznym podczas którego jednostki otrzymują dokładnie to czego potrzebują. Przedsiębiorstwa tworzą oraz oferują towary. Marketing umożliwia także swobodną wymianę towarów i usług posiadających jakąś wartość. Podsumowując marketing polega na zaspokajaniu potrzeb w celu osiągnięcia zysku.


Marketing wciąż zyskuje na znaczeniu. Pojęcie to wciąż ewoluuje, ponieważ stale zmienia się sposób, w jaki producenci oraz firmy starają się dotrzeć do konsumentów. W tak szybko zmieniającym się środowisku ważne jest, aby w dziedzinie marketingu wciąż być na bieżąco. Nie można odpuścić choć na chwilę. Trzeba wciąż trzymać rękę na pulsie.


Najprostszym sposobem, aby wciąż być na bieżąco, jest lektura książek z dziedziny marketingu. W dzisiejszych czasach bez wątpienia marketing jest zdominowany przez media społecznościowe. Jednak nie wszystkie dziedziny handlu oraz produkcji muszą koniecznie podążać za trendami.


W tej kategorii produktów znajdą Państwo wszelkie podręczniki, które mogą pomóc dotrzeć do klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży.