Opis
Obszerne kompendium wiedzy na temat rozwoju korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku. Bo nikt nie powiedział, że po osiągnięciu sukcesu nie powinno się dalej rozwijać!
Pozycja "Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku" jest pewnego rodzaju poradnikiem skierowanym do liderów, którzy zastanawiają się, jak skutecznie prowadzić markę, by niczego jej nie zabrakło. Choć sama "innowacyjność" kojarzy się przede wszystkim ze startupami, które muszą pokazać "coś nowego", by w ogóle zaistnieć, nie może jej zabraknąć także w firmach o ogromnej renomie. Jeśli bowiem straci się czujność, małe startupy ściągną całą uwagę odbiorców, a korporacja zostanie w martwym punkcie. Jednocześnie, wszelkie zmiany i nowości trzeba wprowadzać umiejętnie, a zarazem powoli, by nie doprowadzić do nagłej, a zarazem nieodwracalnej katastrofy.
Po książkę powinni sięgnąć wszyscy ci, na których spoczywa odpowiedzialność za strategię rozwoju w dużej lub średniej firmie. Nie brakuje w niej obrazowych schematów postępowania, wizualizacji, a także narzędzi i metod, jakie warto wykorzystywać. Czytelnik odnajdzie w niej techniki zarządzania strategią innowacyjności, które przynoszą pożądany skutek, jak również sposób na błyskawiczny start systemu innowacji w ramach korporacji.
Autorami publikacji "Korporacja niczym startup?" są dr Tendayi Viki, Dan Toma oraz Esther Gons. Pierwszy spośród nich to główny konsultant w przedsiębiorstwie konsultingowym Benneli Jacobs. Współpracował także z takimi markami, jak General Electric, Airbus czy Standard Bank. Jest również autorem licznych artykułów pojawiających się na łamach magazynu "Forbes". Dan Toma ma za sobą współpracę z wieloma startupami technologicznymi, a także z licznymi firmami (np. Bosch czy Jaguar Land Rover). Popiera koncepcję ekosystemu innowacyjnego. Esther Gons z kolei jest jednym z założycieli NEXT Amsterdam. Zajmuje się pomocą we wdrażaniu odpowiednich modeli biznesowych w startupach.
Pozycja "Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku" jest pewnego rodzaju poradnikiem skierowanym do liderów, którzy zastanawiają się, jak skutecznie prowadzić markę, by niczego jej nie zabrakło. Choć sama "innowacyjność" kojarzy się przede wszystkim ze startupami, które muszą pokazać "coś nowego", by w ogóle zaistnieć, nie może jej zabraknąć także w firmach o ogromnej renomie. Jeśli bowiem straci się czujność, małe startupy ściągną całą uwagę odbiorców, a korporacja zostanie w martwym punkcie. Jednocześnie, wszelkie zmiany i nowości trzeba wprowadzać umiejętnie, a zarazem powoli, by nie doprowadzić do nagłej, a zarazem nieodwracalnej katastrofy.
Po książkę powinni sięgnąć wszyscy ci, na których spoczywa odpowiedzialność za strategię rozwoju w dużej lub średniej firmie. Nie brakuje w niej obrazowych schematów postępowania, wizualizacji, a także narzędzi i metod, jakie warto wykorzystywać. Czytelnik odnajdzie w niej techniki zarządzania strategią innowacyjności, które przynoszą pożądany skutek, jak również sposób na błyskawiczny start systemu innowacji w ramach korporacji.
Autorami publikacji "Korporacja niczym startup?" są dr Tendayi Viki, Dan Toma oraz Esther Gons. Pierwszy spośród nich to główny konsultant w przedsiębiorstwie konsultingowym Benneli Jacobs. Współpracował także z takimi markami, jak General Electric, Airbus czy Standard Bank. Jest również autorem licznych artykułów pojawiających się na łamach magazynu "Forbes". Dan Toma ma za sobą współpracę z wieloma startupami technologicznymi, a także z licznymi firmami (np. Bosch czy Jaguar Land Rover). Popiera koncepcję ekosystemu innowacyjnego. Esther Gons z kolei jest jednym z założycieli NEXT Amsterdam. Zajmuje się pomocą we wdrażaniu odpowiednich modeli biznesowych w startupach.