Jeżeli należysz do grona naukowców z dziedziny pedagogiki lub jesteś nauczycielem pragnącym poszerzyć pole swojego działania i wzbogacić efekty pracy z uczniami, pozycja "Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych" jest właśnie dla Ciebie.
Książka "Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych" to erudycyjna i dogłębnie analityczna pozycja skierowana do specjalistów z zakresu pedagogiki. Jej zadaniem jest omówienie kompetencji terapeutów oraz pedagogów. Zainteresowani dowiedzą się, jakie cechy powinien spełniać obecnie nauczyciel, jak może podnieść efektywność swojej pracy i czym odznacza się model nauczyciela we współczesnym świecie. Autorki książki omawiają także zasady, jakimi powinien kierować się dobry terapeuta i jak powinien mierzyć się ze stale zmieniającymi się warunkami swojej pracy.
Kompendium zostało napisane przez trzy wykwalifikowane autorki i naukowczynie:
Agnieszka Twaróg-Kanus jest doktorem nauk humanistycznych z zakresu pedagogiki. Specjalizuje się w pedagogice edukacji wczesnoszkolnej. Ponadto zajmuje się także oligofrenopedagogiką i coachingiem, jest także mentorką w edukacji.
Anna Borzęcka także jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Ponadto, jest pedagogiem w zakresie oligofrenopedagogiki, nauczycielką oraz rewalidatorem w szkołach, do których uczęszczają dzieci niepełnosprawne intelektualnie.
Joanna Skibska, również doktorem nauk humanistycznych z pedagogiki, jest adiunktem na Wydziale Humanistyczno-Społecznym w Bielsku-Białej na Akademii Techniczno-Humanistycznej. Zajmuje się pedagogiką edukacji wczesnoszkolnej, jest także neurologopedą, pedagogiem specjalnym, specjalistką terapii pedagogicznej i certyfikowaną terapeutką biofeedback.
Książka "Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych" to erudycyjna i dogłębnie analityczna pozycja skierowana do specjalistów z zakresu pedagogiki. Jej zadaniem jest omówienie kompetencji terapeutów oraz pedagogów. Zainteresowani dowiedzą się, jakie cechy powinien spełniać obecnie nauczyciel, jak może podnieść efektywność swojej pracy i czym odznacza się model nauczyciela we współczesnym świecie. Autorki książki omawiają także zasady, jakimi powinien kierować się dobry terapeuta i jak powinien mierzyć się ze stale zmieniającymi się warunkami swojej pracy.
Kompendium zostało napisane przez trzy wykwalifikowane autorki i naukowczynie:
Agnieszka Twaróg-Kanus jest doktorem nauk humanistycznych z zakresu pedagogiki. Specjalizuje się w pedagogice edukacji wczesnoszkolnej. Ponadto zajmuje się także oligofrenopedagogiką i coachingiem, jest także mentorką w edukacji.
Anna Borzęcka także jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Ponadto, jest pedagogiem w zakresie oligofrenopedagogiki, nauczycielką oraz rewalidatorem w szkołach, do których uczęszczają dzieci niepełnosprawne intelektualnie.
Joanna Skibska, również doktorem nauk humanistycznych z pedagogiki, jest adiunktem na Wydziale Humanistyczno-Społecznym w Bielsku-Białej na Akademii Techniczno-Humanistycznej. Zajmuje się pedagogiką edukacji wczesnoszkolnej, jest także neurologopedą, pedagogiem specjalnym, specjalistką terapii pedagogicznej i certyfikowaną terapeutką biofeedback.