Zastanawiałeś się, w jaki sposób działa ludzki umysł? Co umożliwia mu podejmowanie decyzji? Co przeszkadza nam w zmianie niechcianych nawyków? Odpowiedzi na pytania znajdziesz w świetnie zrealizowanej publikacji "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej" autorstwa dra Stephena Wendela!
Książka "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej" to znakomity przewodnik po szerokich zdobyczach, osiągniętych przez nauki o zachowaniu. Usunięcie niechcianych nawyków oraz zmiana własnego zachowania mogą, odmienić Twoje życie. Nie chodzi tu tylko o proste przestawienie się z jednego produktu na inny produkt, ale o poprawę jakości Twojego życia. Aktualnie na rynku jest bardzo dużo produktów cyfrowych, które mają ułatwić użytkownikom wprowadzenie rozmaitych zmian w życiu, m.in. takich jak: stabilna i sumienna aktywność fizyczna czy właściwe zarządzanie czasem/budżetem.
Dzięki publikacji znajdziesz odpowiedzi na takie pytania jak m.in. czym należy się kierować w trakcie projektowania różnorodnych produktów, aby ostatecznie doprowadzić do korzystnych i dobrych zmian w behawioralnych zachowaniach ich użytkowników. W książce skrupulatnie przedstawiono kroki, które mają docelowo doprowadzić do utworzenia nowego produktu, oraz szczegółowo opisano model pozytywnego działania CREATE oraz DECIDE.
Autor książki jest kierownikiem głównym zespołu naukowego w Morningstar, którzy zajmują się badaniem rynku inwestycyjnego. Dr Stephen Wendel swoje zainteresowania skupia wokół stosowania nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych. Jest autorem wielu książek o tematyce związanej z tymi naukami, m.in. "Spiritual Design: Enrich Your Spiritual Practice with Lessons FROM Behavioral Science".
Książka "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej" to znakomity przewodnik po szerokich zdobyczach, osiągniętych przez nauki o zachowaniu. Usunięcie niechcianych nawyków oraz zmiana własnego zachowania mogą, odmienić Twoje życie. Nie chodzi tu tylko o proste przestawienie się z jednego produktu na inny produkt, ale o poprawę jakości Twojego życia. Aktualnie na rynku jest bardzo dużo produktów cyfrowych, które mają ułatwić użytkownikom wprowadzenie rozmaitych zmian w życiu, m.in. takich jak: stabilna i sumienna aktywność fizyczna czy właściwe zarządzanie czasem/budżetem.
Dzięki publikacji znajdziesz odpowiedzi na takie pytania jak m.in. czym należy się kierować w trakcie projektowania różnorodnych produktów, aby ostatecznie doprowadzić do korzystnych i dobrych zmian w behawioralnych zachowaniach ich użytkowników. W książce skrupulatnie przedstawiono kroki, które mają docelowo doprowadzić do utworzenia nowego produktu, oraz szczegółowo opisano model pozytywnego działania CREATE oraz DECIDE.
Autor książki jest kierownikiem głównym zespołu naukowego w Morningstar, którzy zajmują się badaniem rynku inwestycyjnego. Dr Stephen Wendel swoje zainteresowania skupia wokół stosowania nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych. Jest autorem wielu książek o tematyce związanej z tymi naukami, m.in. "Spiritual Design: Enrich Your Spiritual Practice with Lessons FROM Behavioral Science".