Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami. Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów. Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania: - Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu? - Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów? - Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku? - Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań? - Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu? - Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia? Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla: - MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. - STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji. - DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Warto zwrócić uwagę na...
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się przesłanki związane z trwającą od kilkudziesięciu lat...
dodaj do schowka
Do koszyka
93,95 zł
Powodem napisania książki było rosnące zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem. Istniejące książki i publikacje z reguły koncentrują się na wybranych aspektach czy narzędziach inżynierii wymagań, brak...
dodaj do schowka
Do koszyka
74,97 zł
Publikacja poświęcona nowoczesnym metodom zarządzania umożliwiającym podejmowanie optymalnych decyzji dzięki wykorzystaniu dostępnych informacji oraz danych, narzędzi do rozwiązywania złożonych zagadnień decyzyjnych oraz przewidywania i oceny poziomu ryzyka. Książka stanowi kompendium wiedzy dla: -...
dodaj do schowka
Do koszyka
70,40 zł
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i...
dodaj do schowka
Do koszyka
74,97 zł
Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotnie zmieniają miejsce zamieszkania, coraz częściej...
dodaj do schowka
Do koszyka
68,00 zł
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych...
dodaj do schowka
Do koszyka
60,03 zł
Szczegóły
- Autor: Janusz Dworak
- Wydawnictwo CeDeWu
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2021
- Ilość stron: 226
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788381025201
- Język: polski
- ISBN: 9788381025201
- EAN: 9788381025201
- Wymiary: 16.5x23.5x1.2 cm
Recenzje
Bestsellery - Biznes
Wybrane bestsellery
Nowa powieść autorki światowego bestsellera The Love Hypothesis Czy młoda naukowczyni będzie zmuszona poddać próbie najgłębiej skrywane teorie na temat miłości? Podwójne życie fizyczki teoretycznej Elsie Hannaway wymyka się jej spod kontroli. Za dnia Elsie jest wykładowczynią kontraktową na kilku...
dodaj do schowka
Do koszyka
29,82 zł
Kontynuacja opowieści o zakazanej miłości i sile nadziei w czasach, kiedy świat ogarnęła mordercza wojna. Prusy Wschodnie, II wojna światowa. Lizka nadal przebywa w Hohenbruch, gdzie śmierć zbiera obfite żniwo. Nadzieja, że spełni się wszystko, co kiedyś obiecali sobie z Franzem Reiterem, pozwala...
dodaj do schowka
Do koszyka
29,76 zł
Jeśli przegramy, szukaj mnie w zgliszczach miejsc, które spłonęły przez twoją zemstę Życie nauczyło Victorię Clark, że aby przetrwać, musi przywdziewać maski i zbroić się w tarcze ochronne. Znała cierpienie, ból po stracie najbliższych, spustoszenie, jakie poczyniła choroba w jej własnej głowie....
dodaj do schowka
Do koszyka
31,85 zł
TO NIE JEST PORADNIK. TO IMPULS DO DZIAŁANIA! Nic mnie nie złamie, bijący rekordy popularności pamiętnik Davida Gogginsa, który ukazał ogrom drzemiącego w każdym z nas niewykorzystanego potencjału, był dopiero wstępem do poznania pełni mocy ludzkiego umysłu. W Bez końca Goggins wprowadza cię do...
dodaj do schowka
Do koszyka
34,21 zł
Największy skarb
4/5
Opowieść o afrykańskiej podróży, w trakcie której wszystko może się wydarzyć. Joy Makeba odbywa staż w redakcji miejscowej gazety i marzy o karierze dziennikarki. Przepustką do nowego etapu w jej życiu ma być podróż po najdalszych zakątkach Afryki, wraz z przyjacielem z Polski. Nie spodziewa się,...
dodaj do schowka
Do koszyka
29,31 zł
Dane's Storm
5/5
Dane był jej pierwszą miłością i jedynym mężczyzną, którego kiedykolwiek kochała. Mimo tego ich małżeństwo legło w gruzach pod naporem dramatycznych wydarzeń. Audrze udaje się na nowo ułożyć sobie życie bez Dane’a, ale nieoczekiwane okoliczności sprowadzają po latach jej byłego męża z powrotem do...
dodaj do schowka
Do koszyka
41,44 zł