Instytucje otoczenia biznesu to podmioty, które oferują odpowiednio dobrane, dostosowane do kontekstu i godne zaufania rozwiązania dla osób chcących założyć działalność gospodarczą lub rozwinąć swój biznes. Organizacje te, współpracując ze sobą i z przedsiębiorcami, tworzą warunki umożliwiające wzrost konkurencyjności zarówno dla firm, jak i regionu. Celem monografii jest popularyzacja i zapoznanie czytelników z problematyką instytucji otoczenia biznesu w Polsce. Dobór przedstawionej problematyki podyktowany został potrzebą usystematyzowania i uaktualnienia wiedzy na temat instytucji otoczenia biznesu. Przedstawione w poszczególnych rozdziałach zagadnienia koncentrują się nie tylko na aspektach teoretycznych, ale również praktycznych i empirycznych, gdyż autorzy przywołują konkretne przykłady organizacji otoczenia biznesu z praktyki gospodarczej. Monografia kierowana jest do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorców, menadżerów oraz nauczycieli akademickich. Książka jest dedykowana również studentom nauk o zarządzaniu i jakości.
Szczegóły
- Autorzy: Roman Tylżanowski, Wojciech Leoński
- Wydawnictwo Difin
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2022
- Ilość stron: 144
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788382701111
- Język: polski
- ISBN: 9788382701111
- EAN: 9788382701111
- Wymiary: 16.0x23.0x0.8 cm