Innowacje w Polskiej Nauce - przegląd aktualnej tematyki badawczej
Warto zwrócić uwagę na...
Pojęcie Life science szeroko definiuje grupę dziedzin nauki dotyczących żywych organizmów, w tym ludzi, zwierząt oraz roślin. W połączeniu z ochroną środowiska daje nam niezwykle ważną płaszczyznę nauki zajmującą się życiem i jego środowiskiem. W obszarze tym stale realizowane są prace naukowe, a...
dodaj do schowka
Do koszyka
44,00 zł
Celem książki jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu metodologii nauk o zarządzaniu oraz zwrócenie uwagi badaczy na konieczność łączenia w procesie badawczym wielu metod w celu uzyskania kompleksowej odpowiedzi na postawione pytania. Książka stanowi wytyczne dla młodych badaczy borykających się z...
dodaj do schowka
Do koszyka
93,95 zł
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości,...
dodaj do schowka
Do koszyka
36,80 zł
Monografia "Innowacje i zarządzanie w XXI wieku" jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie wiedzy, rekomendacji i praktycznych rozwiązań dla nowych wyzwań w ramach innowacji i zarządzania...
dodaj do schowka
Do koszyka
49,99 zł
Wychodząc od stosunkowo dobrze rozpoznanych potrzeb pracodawców w zakresie kompetencji oczekiwanych od pracowników autorki tej publikacji postawiły sobie pytanie, jakie metody, formy i narzędzia rozwoju i doskonalenia kompetencji, w tym bardzo ważnych kompetencji psychospołecznych czy menedżerskich...
dodaj do schowka
Do koszyka
43,05 zł
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz...
dodaj do schowka
Do koszyka
79,00 zł
Szczegóły
- Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Sophia
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2016
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788365357298
- ISBN: 9788365357298
- EAN: 9788365357298
Recenzje
Bestsellery - Zarządzanie
Wybrane bestsellery
Pierwsza powieść detektywistyczna z Tess Fox w roli głównej. Klasyczna zagadka morderstwa – z nowoczesnym twistem. Policyjna detektyw i zawodowa oszustka na tropie zbrodni! Jedna z sióstr jest policjantką. Druga oszustką. Obie są podejrzane. Kiedy detektyw Tess Fox pojawia się na miejscu zbrodni,...
dodaj do schowka
Do koszyka
34,38 zł
TO NIE JEST PORADNIK. TO IMPULS DO DZIAŁANIA! Nic mnie nie złamie, bijący rekordy popularności pamiętnik Davida Gogginsa, który ukazał ogrom drzemiącego w każdym z nas niewykorzystanego potencjału, był dopiero wstępem do poznania pełni mocy ludzkiego umysłu. W Bez końca Goggins wprowadza cię do...
dodaj do schowka
Do koszyka
34,21 zł
Romy Sokołowska po zdradzie męża zamyka się w sobie i izoluje od świata, koncentrując się na wychowywaniu nastoletniego syna Łukasza i pracy w popularnym lifestyle'owym miesięczniku. Kiedy w redakcji pojawia się nowy prezes wydawnictwa, Juliusz Koman, Romy niespodziewanie się z nim zaprzyjaźnia. A...
dodaj do schowka
Do koszyka
35,62 zł
Mallaroy. Tom 3
5/5
Szkoła imienia Flanagana Mallaroya straciła swoją beztroską atmosferę. Erin Lanford desperacko próbuje odkryć, dlaczego coraz więcej uczniów znika w niewyjaśnionych okolicznościach, jednocześnie wciąż ukrywając własne człowieczeństwo i udając, że nie czuje absolutnie nic do pewnego perfidnego...
dodaj do schowka
Do koszyka
32,94 zł
Najlepsze chwile w życiu to te, kiedy zaczynasz odliczanie dni do śmierci. Trzy kobiety. Narkotyki. Wielka wygrana. I zdrada. Kiedy Drwalu, dawny zawodnik, kibol i gangster, kończy odsiadkę i zostaje taksówkarzem, jego życie staje się mierne i nudne. Nie dodają mu barw ani drobna dealerka...
dodaj do schowka
Do koszyka
33,90 zł
Siła komunikacji
5/5
Wszyscy chcemy prowadzić rozmowy, które coś znaczą. Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko...
dodaj do schowka
Do koszyka
42,30 zł