HR Business Partner staje się coraz ważniejszym zawodem.
Niedługo praktycznie każda firma będzie dążyła do zatrudnienia takiego specjalisty, gdyż łączy on w sobie wiele kluczowych kompetencji, takich jak orientacja biznesowa, analiza rynkowa czy umiejętność wdrażania nowych inicjatyw. Książka "HR Business Partner. Koncepcja i praktyka" szczegółowo przedstawia każde z tych zagadnień.
Osoba wykonująca ten zawód to tak naprawdę analityk finansowy, który umie zarządzać kadrami oraz spełniać założenia strategiczne firmy. Autorskie wydanie Grzegorza Filipowicza opisuje najważniejsze zadania związane głównie z rozwojem pracowników i opracowywaniem odpowiedniej strategii biznesowej. Pokazuje ona, na co powinniśmy kłaść największy nacisk, żeby zmaksymalizować zyski i wypełnić powierzone nam zadania.
Odpowiednie pokierowanie i wyszkolenie grupy zatrudnionych osób to ponad połowa sukcesu. Lektura jest więc poniekąd poradnikiem dotyczącym tego, jak budować pozycję w organizacji, jak nauczyć innych wzbudzać autorytet i jak pomóc im w samorozwoju. Dobry HR Business Partner z pewnością poprawi jakość komunikacji wewnętrznej w zespole, co znajdzie przełożenie w efektywności pracy.
O autorze
Grzegorz Filipowicz - prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Ma wieloletnie doświadczenie consultingowe oraz szkoleniowe. Jego działania opierają się głównie o pomoc pracownikom w rozwoju ich kompetencji i poprawie ich efektywności pracy. Obecnie jest również wykładowcą na wielu polskich uczelniach, gdzie dzieli się zdobytą przez siebie wiedzą.