Gracz musi przechytrzyć dwa lisy (co wcale nie jest takie proste) i ukryć całą trójkę królików w bezpiecznych norkach.
Kompaktowa plansza z 20 dołkami i 5 norkami, 8 figurek (2 lisy, 3 zajączki i 3 grzybki). Niewiele, ale za to ile możliwości...
W dołączonej do gry książeczce znajdziemy 60 zadań, a właściwie wyzwań, do rozwiązania. Każde z nich przedstawia określony układ początkowy, wybranych lub wszystkich, figurek. Zadanie gracza polega na umieszczeniu wszystkich zajączków w norkach. Reguły gry są niezwykle proste:
* grzybki umieszczone na planszy są nieruchome, nie można ich przesuwać na inne pola,
* lisy mogą się przemieszczać po jednym polu tylko do przodu lub do tyłu,
* zajączki poruszają się tylko skacząc przez przeszkody, którymi są grzybki, lisy i inne zajączki lub ich kombinacje,
* ruchy zajączków i lisów odbywają się wzdłuż linii prostych. Nie mogą poruszać się na skos.
Przy każdym zadaniu podana jest minimalna liczba ruchów potrzebna do jego wykonania, od dwóch przy pierwszym zadaniu, aż do osiemdziesięciu siedmiu przy ostatnim.
Co można powiedzieć o tej grze? Jak wszystkie gry przedstawiane w naszej rubryce wyrabia u graczy nawyk koncentracji, czyli skupiania i świadomego utrzymywania uwagi na wykonywanym zadaniu. Ponadto ćwiczy umiejętność logicznego i analitycznego myślenia związanego z planowaniem ruchów zgodnie z zasadami gry. Przy każdym ruchu gracze muszą ocenić jego poprawność i celowość, co skłania do wnikliwego analizowania sytuacji na planszy przed zmianą położenia figurek, jak i po ich przemieszczeniu.
Gra, poza atrakcyjnymi zadaniami do rozwiązania, ma dla graczy jeszcze jedną niespodziankę. Odkrywamy ją w chwili, gdy sięgamy do książeczki z rozwiązaniami. Co w nich jest niezwykłego? Są zakodowane!
Odkodowując zapis otrzymujemy następującą kolejność ruchów:
* biały zajączek porusza się w prawo i przeskakuje przeszkodę w postaci grzybka,
* ten sam zajączek porusza się w dół i przeskakując grzybka wskakuje do norki,
* brązowy zajączek porusza się w lewo i przeskakuje kombinację przeszkód w postaci zajączka w norce i grzybka,
* biały zajączek odtwarza swoje dwa pierwsze ruchy. Skacząc do góry przez grzybka i w lewo, również przez * grzybka wraca do norki, w której był w ustawieniu początkowym,
* brązowy zajączek skacze w prawo przez grzybka wprost do norki.
Cechy gry:
* liczba graczy: 1,
* wiek: 7+,
* liczba wyzwań: 60.
Warto zwrócić uwagę na...
"Hop do Norki" to kolorowa i sympatyczna gra logiczna dla wszystkich miłośników królików. Dziecko korzystając z kolorowych elementów będzie mogło pomóc futrzastym maluchom w dotarciu do ich norek. Każde z 60 zadań rozwinie u małego gracza koncentrację i nieszablonowe myślenie, a przyjazna tematyka...
dodaj do schowka
Do koszyka
74,99 zł
W "Króliczej Norce" - magnetycznej grze logicznej, zwierzaki potrzebują pomocy Twojego dziecka. Każde zwierzątko chce mieć swoje miejsce w norce. Mały gracz, wykorzystując logiczne myślenie i planowanie będzie miał możliwość rozwiązania 48 zadań o narastającym poziomie trudności. Każde z nich...
dodaj do schowka
Do koszyka
49,39 zł
,,Tangoes Starter" to to tradycyjny tangram z kartami z zadaniami przygotowanymi do gry zarówno dla jednego, jak i dwóch graczy. Twoim zadaniem będzie odzwierciedlenie obiektu pokazanego na karcie z zadaniem. Kompaktowa forma ułatwi grę w dowolnym miejscu! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha...
dodaj do schowka
Do koszyka
49,99 zł
Zaprezentowany zestaw składa się z 46 elementów pozwalających zbudować tor dla aut.SmartMax to kolorowe i bezpieczne magnetyczne klocki konstrukcyjne przeznaczone dla najmłodszych dzieci.Cechują się wyjątkową trwałością elementów oraz wysoką jakością materiałów, z których są wykonane.Klocki mają...
dodaj do schowka
Do koszyka
299,99 zł
,,Tangoes Expert" to to tradycyjny tangram z kartami z zadaniami przygotowanymi do gry zarówno dla jednego, jak i dwóch graczy. Twoim zadaniem będzie odzwierciedlenie obiektu pokazanego na karcie z zadaniem. Kompaktowa forma ułatwi grę w dowolnym miejscu!Nauka przez zabawę, to wspólna cecha...
dodaj do schowka
Do koszyka
49,59 zł
Zaprezentowany zestaw składa się z 100 elementów pozwalających na budowę różnych konstrukcji.SmartMax to kolorowe i bezpieczne magnetyczne klocki konstrukcyjne przeznaczone dla najmłodszych dzieci.Cechują się wyjątkową trwałością elementów oraz wysoką jakością materiałów, z których są wykonane....
dodaj do schowka
Do koszyka
691,59 zł
Szczegóły
- Wiek od: 7
- Minimalna ilość graczy: 1
- Maksymalna ilość graczy: 1
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 5902837885681
- EAN: 5902837885681
Recenzje
Bestsellery - Logiczne
Wybrane bestsellery
Avengersi w akcji na pokładzie Quinjeta z pięcioma minifigurkami LEGO® Marvel Quinjet Avengersów (76248) wiernie odwzorowuje słynny statek powietrzny superbohaterów. Dzieci w wieku od dziewięciu lat mogą go budować, ustawić na półce i bawić się nim w loty po galaktyce podczas niezliczonych przygód...
dodaj do schowka
Do koszyka
410,69 zł
Dylematy Rebel
4/5
Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę. Na czym to polega? W każdej turze na stole...
dodaj do schowka
Do koszyka
49,32 zł
Uno
5/5
Gra karciana UNO z 3 kartami "zadanie specjalne", na których możemy zapisać swoją, wymyśloną zasadę. Możemy wymyślać własne reguły, dzięki temu, że gra posiada specjalne, dzikie karty. Celem jest jak najszybsze pozbycie się ich z zestawu, który posiadamy w dłoni. Za każdym razem wykładamy taką...
dodaj do schowka
Do koszyka
30,60 zł
Dobble Rebel
0/5
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego...
dodaj do schowka
Do koszyka
45,56 zł
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci...
dodaj do schowka
Do koszyka
100,77 zł
Łap robala! W kuchni jest karaluch! Szybko kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha pięć razy, wygrywa! Zręcznościowa gra rodzinna, która zapewni dużo zabawy! Zawartość pudełka: 1 robot HEXBUG nano...
dodaj do schowka
Do koszyka
150,25 zł