E-BOOK ZAWIERA NASTĘPUJĄCE TEMATY:
Limity czasu jazdy
1.Odstępstwa od zasady odbierania odpoczynków dwuosobowej załogi
2.Jak prawidłowo rekompensować pracę w nadgodzinach
Tachografy
3.Przechowywanie wykresówek w przewozach na liniach regularnych specjalnych
4.Trwają prace nad regulacjami dotyczącymi tachografów
5.Kierowca powinien wylogować kartę z tachografu z chwilą zakończenia pracy
6.Kiedy trzeba obowiązkowo pobrać dane z tachografu
Dokumentacja
7.Dokumentacja przewozu autokarowego do Szwajcarii
8.Wyjątki od zakazu ruchu w okresie wakacyjnym
9.Czy i w jakich sytuacjach można wystawić z wyprzedzeniem zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Naliczanie kar
10.Wnoszenie zastrzeżeń do protokołu kontroli ITD
11.Francuzi przyjęli ustawę o płacy minimalnej
12.Kiedy przewozy mogą zostać uznane za regularne specjalne
13.Francja wyjaśnia przepisy dotyczące odpoczynku tygodniowego w pojeździe
Sprawy kadrowe
14.Dodatkowe zatrudnienie kierowcy - o czym warto pamiętać
15.Dodatkowe zatrudnienie u własnego pracodawcy
16.Skarga polskich przedsiębiorców na przepisy MiLoG odrzucona
17.Właściciel firmy, który jeździ, musi odbierać przerwę zgodnie z przepisami
18.Kiedy nie trzeba uzyskiwać zezwolenia na wykonywanie zawodu
19.Kiedy praca zawodowego kierowcy uprawnia do wcześniejszej emerytury
Limity czasu jazdy
1.Odstępstwa od zasady odbierania odpoczynków dwuosobowej załogi
2.Jak prawidłowo rekompensować pracę w nadgodzinach
Tachografy
3.Przechowywanie wykresówek w przewozach na liniach regularnych specjalnych
4.Trwają prace nad regulacjami dotyczącymi tachografów
5.Kierowca powinien wylogować kartę z tachografu z chwilą zakończenia pracy
6.Kiedy trzeba obowiązkowo pobrać dane z tachografu
Dokumentacja
7.Dokumentacja przewozu autokarowego do Szwajcarii
8.Wyjątki od zakazu ruchu w okresie wakacyjnym
9.Czy i w jakich sytuacjach można wystawić z wyprzedzeniem zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Naliczanie kar
10.Wnoszenie zastrzeżeń do protokołu kontroli ITD
11.Francuzi przyjęli ustawę o płacy minimalnej
12.Kiedy przewozy mogą zostać uznane za regularne specjalne
13.Francja wyjaśnia przepisy dotyczące odpoczynku tygodniowego w pojeździe
Sprawy kadrowe
14.Dodatkowe zatrudnienie kierowcy - o czym warto pamiętać
15.Dodatkowe zatrudnienie u własnego pracodawcy
16.Skarga polskich przedsiębiorców na przepisy MiLoG odrzucona
17.Właściciel firmy, który jeździ, musi odbierać przerwę zgodnie z przepisami
18.Kiedy nie trzeba uzyskiwać zezwolenia na wykonywanie zawodu
19.Kiedy praca zawodowego kierowcy uprawnia do wcześniejszej emerytury