Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą Szkołą Humanitas w Sosnowcu oraz Fundacją „Humanitas”), a także jednego projektu zagranicznego, realizowanego w Grecji, tj. projektu „A Tribute to Il Divo. The 3 Tenors”, którego producentem jest spółka Agency Remarc L.L.C. Wszystkie cztery projekty, mimo że ich promotorami są instytucje prywatne, prowadzące działalność gospodarczą, mają nie tylko charakter komercyjny – realizują też istotne funkcje społeczne jako przedsięwzięcia z obszaru polityki kulturowej i dyplomacji kulturowej.
Szczegóły
- Autor: Michał Kaczmarczyk
- Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Humanitas
- Rodzaj pliku: pdf
- Licencja: znak wodny
- Rok wydania: 2022
- Ilość stron: 338
- Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
- Model: @9788366165854_33
- Język: polski
- ISBN: 9788366165854
- ISBN wersji papierowej: 9788366165847