Czym jest skuteczny marketing i na jakich filarach powinien się opierać? Odpowiedzi na to pytanie poszukuje Seth Godin - autor opublikowanej w formie e-booka książki "To jest marketing!".
Seth Godin oferuje przedsiębiorcom i aspirującym do tego miana osobom szereg praktycznych wskazówek, w jaki sposób budować renomę marki i promować jej produkty czy usługi. Jego zdaniem kluczem do sukcesu powinno być kształtowanie emocjonalnych więzi pomiędzy przedstawicielami firmy a klientelą. Autor wskazuje, jak trafnie zdefiniować docelową grupę odbiorców i właściwie określić jej potrzeby. Uczy pozyskiwania zaufania klientów i dostosowywania języka biznesowego do narracji stosowanej przez potencjalnych nabywców towarów lub usług.
O autorze
Seth Godin jest popularnym specjalistą w dziedzinie marketingu z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży. Wydał kilkanaście książek, z których wszystkie stały się bestsellerami, a wiele z nich odmieniło sposób myślenia o biznesie i społeczne postrzeganie skutecznej strategii marketingowej. Najsłynniejsze książki autora to "Marketing za przyzwoleniem", "Najmocniejsze ogniwo" czy pozycja o intrygującym tytule "Fioletowa krowa". Książki Setha Godina zostały przetłumaczone na prawie 40 języków. Równie wielką popularnością cieszą się jego wykłady, szkolenia online i warsztaty. Autor prowadzi poczytnego bloga seths.blog i jest twórcą internetowego start-upu Yoyodyne.