"Recenzowaną pozycję pojmuję jako fundamentalną dla procesu budowania profesjonalnej tożsamości psychologa szkolnego. Proces ten sytuują Autorki w rozległym kontekście teoretycznym, który wyznacza ramy dla wyzwań, przed jakimi staje psycholog szkolny oraz określa niezbędne kompetencje i umiejętności, dzięki którym może on sprostać tym wyzwaniom. Odnosi się także do płaszczyzn, możliwości i - niestety - ograniczeń współpracy z instytucjami pozaszkolnymi (...). Przewiduję, że książka znajdzie licznych odbiorców zarówno w gronie akademickim, jak i wśród psychologów szkolnych. Ma wielkie szanse stać się dla zainteresowanych źródłem inspiracji "środowiskowotwórczych", dostarczycielem heurystyk postępowania zawodowego. Gratuluję Redaktorom tomu koncepcji tej pracy oraz skompletowania kompetentnego Zespołu. Słowa uznania należą się Autorom opracowań za poziom merytoryczny oraz piękny język, w jakim napisane są wszystkie - bez wyjątku - dysertacje. Lektura pracy była dla mnie przyjemnością!" dr hab. Dorota Turska, prof. nadzw. Instytut Psychologii UMCS Lublin
Szczegóły
- Autor: Grażyna Katra
- Wydawnictwo Wolters Kluwer
- Rodzaj pliku: pdf
- Licencja: znak wodny
- Rok wydania: 2009
- Ilość stron: 232
- Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
- Model: @9788326429958_33
- Język: polski
- ISBN: 9788326429958
- ISBN wersji papierowej: 9788326400971