Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe? „Opowieści w marketingu” to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań. Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy. Po przeczytaniu „Opowieści w marketingu” dowiesz się: - jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing, - jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, - czy reklama natywna ma sens, - czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, - dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w „kozi róg”.
Warto zwrócić uwagę na...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik...
dodaj do schowka
Do koszyka
30,00 zł
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale...
dodaj do schowka
Do koszyka
35,91 zł
W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów prezentowanych na inne sposoby, poza mediami (w komunikacji bezpośredniej, w ulotkach, w obwieszczeniach), w tym...
dodaj do schowka
Do koszyka
15,03 zł
W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwytać siecią, usidlać, o tyle współcześnie irretitus interpretować...
dodaj do schowka
Do koszyka
12,35 zł
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku...
dodaj do schowka
Do koszyka
24,70 zł
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w...
dodaj do schowka
Do koszyka
21,85 zł
Szczegóły
- Autor: Jacek Szlak
- Rodzaj pliku: epub
- Licencja: znak wodny
- Rok wydania: 2016
- Ilość stron: 206
- Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
- Model: @9788363566678_40
- Język: polski
- ISBN: 9788363566678
- ISBN wersji papierowej: 9788363566487
Recenzje
Bestsellery - eBooki - Książki ekonomiczne i biznesowe
Wybrane bestsellery
Wydanie Makbeta kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika - „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na...
dodaj do schowka
Do koszyka
9,14 zł
Kicia Kocia wraz ze swoim przyjacielem Packiem przekonują się, że uśmiech ma wielką moc. Na spacerze mówią z uśmiechem napotkanym osobom "dzień dobry" i zauważają, że wszystkim natychmiast poprawia się humor. Postanawiają jak najczęściej się uśmiechać i mówić ludziom miłe rzeczy.
dodaj do schowka
Do koszyka
9,03 zł
Wysoko na zamglonym zboczu góry dwie pandki rude żyją szczęśliwie ze swoją mamą. Obiecały jej, że nie będą same oddalać się od domu. Jednej pandce wystarczy przytulne gniazdo na drzewie, ale jej siostrzyczka jest wszystkiego bardzo ciekawa. Marzy, by zwiedzać świat. Pewnego dnia, nie mówiąc nic...
dodaj do schowka
Do koszyka
27,44 zł
Barwne i odpowiednie dla dziecka ilustracje, ciekawa tematyka oraz zabawne wierszyki o bohaterach książeczki połączone z zabawą w dotykanie futerek i innych puchatych elementów. Sensoryczna książeczka do stymulowania zmysłów malucha to sposób na udaną zabawę i rozwój dziecka.
dodaj do schowka
Do koszyka
25,30 zł
Fałszywa królowa
4/5
Świat spowiło widmo mroźnej śmierci. Bóg umarł, a ludzkość tapla się w jego białej krwi. Od wielu lat trwa klimatyczna katastrofa zwana wieczną zimą. Wraz z nią przybył głód i zniszczenie starego ładu. Pierwsza jednak zginęła moralność.Dwaj templariusze – członkowie zakonu Najwyższego Kościoła...
dodaj do schowka
Do koszyka
22,33 zł
W świecie rządzonym przez obdarzonych mocami Elitarnych Zwyczajna dziewczyna ze slumsów staje przed wyzwaniem, jak przetrwać.W królestwie Ilyi Zwyczajni skazani są na banicję lub śmierć. Ich niedobitki ściga Kai, brat następcy tronu, od dziecka szkolony na Egzekutora. W czasie jednej z takich akcji...
dodaj do schowka
Do koszyka
43,91 zł