Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Warto zwrócić uwagę na...
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje...
dodaj do schowka
Do koszyka
40,85 zł
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności...
dodaj do schowka
Do koszyka
62,70 zł
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku...
dodaj do schowka
Do koszyka
43,70 zł
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i...
dodaj do schowka
Do koszyka
80,28 zł
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i...
dodaj do schowka
Do koszyka
80,74 zł
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku...
dodaj do schowka
Do koszyka
48,60 zł
Szczegóły
- Autorzy: Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel
- Wydawnictwo edu-Libri
- Rodzaj pliku: epub,mobi,pdf
- Licencja: WATERMARK
- Rok wydania: 2015
- Ilość stron: 196
- Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
- Model: @9788363804763_54
- ISBN: 9788363804763
- ISBN wersji papierowej: 9788363804749
Recenzje
Bestsellery - eBooki - Książki ekonomiczne i biznesowe
Wybrane bestsellery
Tata Oli bardzo chce, aby dziewczynka zaczęła grać w piłkę nożną, i Ola się zgadza. Okazuje się, że naprawdę ma talent. Niestety, tata angażuje się w grę córki nieco za bardzo: kupuje strasznie dużo sprzętu, kibicuje głośniej niż pozostali rodzice i ingeruje w taktykę trenera. A przed drużyną Oli...
dodaj do schowka
Do koszyka
25,29 zł
W życiu nie chodzi o to, co nam się przytrafia, tylko o to, co postanowimy z tym zrobić. Wszyscy mierzymy się z cierpieniem – smutkiem, stratą, rozpaczą, strachem, niepewnością, porażkami. Ale mamy też wybór: w obliczu traumy lub trudności możemy się poddać albo przeżywać każdą chwilę jak dar....
dodaj do schowka
Do koszyka
33,91 zł
Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową to książka przygotowana do nauki liter i czytania przy użyciu metody sylabowej rekomendowanej przez MEN. Dziecko uczy się rozpoznawać poszczególne litery, łączy je w sylaby i odczytuje słowa z nich powstające. Od prostych wyrazów jednosylabowych stopniowo...
dodaj do schowka
Do koszyka
16,99 zł
Barwne i odpowiednie dla dziecka ilustracje, ciekawa tematyka oraz zabawne wierszyki o bohaterach książeczki połączone z zabawą w dotykanie futerek i innych puchatych elementów. Sensoryczna książeczka do stymulowania zmysłów malucha to sposób na udaną zabawę i rozwój dziecka.
dodaj do schowka
Do koszyka
25,30 zł
Jeśli twoja wizja relacji ogranicza się do kupowania mi kwiatków i zabierania na kolacje, ale jednocześnie zatajania przede mną swoich problemów, bo są zbyt poważne, by zawracać nimi moją słodką małą główkę, to przepraszam, ale nie ma szans, byśmy się dogadali. Nie szukam kolejnego starszego...
dodaj do schowka
Do koszyka
32,62 zł
300 stron starannie zebranych i zweryfikowanych faktów dotyczących historii, która rozgrywa się na naszych oczach, ale której realne znaczenie znają tylko nieliczni.Historii, którą czyta się jak najlepszy thriller polityczny, niebywałej i niewyobrażalnej dla wielu z nas – lecz prawdziwej.Historii,...
dodaj do schowka
Do koszyka
41,30 zł