eBook Kształtowanie dobrych relacji z klientami pdf

plik do pobrania Dowiedź się więcej

  • Książkę przeczytasz na:
Pobranie w:
Do 2h od opłacenia zamówienia
Licencja
znak wodny
Ilość stron
136
Rok wydania
2008
Rodzaj pliku
pdf
Inne wersje (2)
Pocket, op. miękka
za 11,22 zł
eBook, pdf, epub
za 11,13 zł
Nasza cena: 10,32 zł 12,90 zł Taniej o: 20%

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

Czytaj całość

Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Peter Kenzelmann
  • Rodzaj pliku: pdf
  • Licencja: znak wodny
  • Rok wydania: 2008
  • Ilość stron: 136
  • Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
  • Model: @9788361059295_33
  • Język: polski
  • ISBN: 9788361059295
  • ISBN wersji papierowej: 9788361059295
Warto zwrócić uwagę na...
eBook Kapitał relacyjny banku. Kształtowanie relacji banku z otoczeniem. Tom 1 pdf 0/5 Nasza cena:
21,74 zł 25,20 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Kapitał relacyjny banku. Kształtowanie relacji banku z otoczeniem. Tom 1 pdf

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy...
eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II) pdf 0/5 Nasza cena:
25,79 zł 29,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II) pdf

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie...
eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań pdf 0/5 Nasza cena:
4,30 zł 4,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań pdf

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie...
eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce pdf 0/5 Nasza cena:
4,30 zł 4,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce pdf

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie...
eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji pdf 0/5 Nasza cena:
4,30 zł 4,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji pdf

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie...
eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce pdf 0/5 Nasza cena:
4,30 zł 4,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce pdf

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie...
eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji pdf 0/5 Nasza cena:
4,30 zł 4,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji pdf

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie...
eBook Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości pdf 0/5 Nasza cena:
21,56 zł 25,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości pdf

Głównym celem pracy jest próba skonstruowania modelu identyfikacji i pomiaru relacji z klientami w metodach rachunkowości zarządczej. Zrealizowanie tego celu wymagało identyfikacji metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami, wskazania przyczyn ich rozwoju oraz...
eBook Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych pdf 0/5 Nasza cena:
24,15 zł 28,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych pdf

W pracy wyróżniono dwie części: teoretyczną oraz empiryczną (chociaż podział ten jest nieostry). Rozdziały pierwszy i drugi mają charakter teoretyczny (i opisowy), zaś rozdziały trzeci i czwarty mają charakter empiryczny. W rozdziale pierwszym zaprezentowano podstawowe pojęcia związane z relacjami...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula