Co należy zrobić, żeby komunikacja z mediami była skuteczna i przyczyniała się do kreowania pozytywnego wizerunku placówki w oczach pacjentów? Na to pytane, z punktu widzenia menedżera, dyrektora i właściciela placówki, rzecznika oraz specjalisty ds. PR placówek medycznych odpowiada poradnik Jak zaistnieć w mediach - kreowanie wizerunku placówki medycznej. Poradnik zawiera liczne przykłady z praktyki ilustrowane wypowiedziami menedżerów i dyrektorów ZOZ jak informować opinię publiczną o sytuacji kryzysowej.
Warto zwrócić uwagę na...
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku...
dodaj do schowka
Do koszyka
56,05 zł
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny...
dodaj do schowka
Do koszyka
46,55 zł
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny...
dodaj do schowka
Do koszyka
46,50 zł
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku...
dodaj do schowka
Do koszyka
55,99 zł
Stosowanie informacji zwrotnej (feedback) w procesie auditu niesie ze sobą szereg namacalnych korzyści: poprawia morale pracowników, ich zaangażowanie oraz umiejętności. Czytając niniejszą publikację dowiesz się m.in., jak wygląda informacja zwrotna w procesie auditu, jej konstruktywna i...
dodaj do schowka
Do koszyka
11,83 zł
Podczas negocjacji często poruszane są kwestie, które mogą być poufne dla Twojej firmy, a które dla konkurencji posiadają wartość handlową. Często nawet nieświadomie można ujawnić informacje, tj.: terminy kampanii promocyjnych, strukturę organizacyjną działu handlowego, procedury wewnętrzne,...
dodaj do schowka
Do koszyka
9,85 zł
Szczegóły
- Tytuł: Jak zaistnieć w mediach ? kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR
- Autor: Aleksandra Ślifirska
- Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
- Rodzaj pliku: pdf
- Licencja: znak wodny
- Rok wydania: 2013
- Ilość stron: 24
- Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
- Model: @9788326904264_33
- Język: polski
- ISBN: 9788326904264
Recenzje
Bestsellery - eBooki - Książki ekonomiczne i biznesowe
Wybrane bestsellery
Szósta część przygód rudowłosej Anne w nowym – najbliższym oryginałowi – tłumaczeniu Anny Bańkowskiej Anne Blythe wraz ze swoją rodziną – mężem Gilbertem i piątką dzieci: Jemem, Waltherem, bliźniaczkami Di i Nan oraz Shirleyem – przenosi się do domu, któremu nadają nazwę Złote Iskry i który szybko...
dodaj do schowka
Do koszyka
36,98 zł
POKAŻĘ WAM ŚWIAT SOCIAL MEDIÓW, JAKIEGO NIE ZNACIE Widziałem ludzi, którzy dla zasięgów robili z siebie idiotów, porzucali swoje miłości i oszukiwali najbliższych. Bywałem na imprezach, gdzie cukiernice z kokainą przechodziły z rąk do rąk, a milionowe kontrakty dostawali tylko ci, którzy ćpali....
dodaj do schowka
Do koszyka
35,59 zł
Aby się wznieść
0/5
Najnowsza książka autorki bestsellerowej książki o empatii „A królik słuchał”. Riley składa samolot z papieru. Chce, żeby poleciał naprawdę wysoko! Orzeł uważa, że samolot powinien być większy. Papuga chciałaby, aby był bardziej fantazyjny. Sokół jest zdania, że będzie zbyt wolny. Jedno wiedzą na...
dodaj do schowka
Do koszyka
24,99 zł
Romy Sokołowska po zdradzie męża zamyka się w sobie i izoluje od świata, koncentrując się na wychowywaniu nastoletniego syna Łukasza i pracy w popularnym lifestyle'owym miesięczniku. Kiedy w redakcji pojawia się nowy prezes wydawnictwa, Juliusz Koman, Romy niespodziewanie się z nim zaprzyjaźnia. A...
dodaj do schowka
Do koszyka
35,62 zł
Dla Myszonka wiosna to czas radości! Zbliża się Wielkanoc. Mama Myszonka włożyła do wazonu gałązki brzozy. Rzeżucha jest już zasadzona, a w czekoladowym jajku kryje się fajna niespodzianka. Przyroda stopniowo budzi się do życia, a Myszonek ma okazję zobaczyć pierwszego motyla i mrówki, harcujące w...
dodaj do schowka
Do koszyka
27,03 zł
Siła komunikacji
5/5
Wszyscy chcemy prowadzić rozmowy, które coś znaczą. Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko...
dodaj do schowka
Do koszyka
42,30 zł