To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Warto zwrócić uwagę na...
W monografii przedstawiono kompleksową analizę transportu intermodalnego jako złożonego systemu funkcjonującego w określonym otoczeniu i w znacznym stopniu od niego zależnego. Publikacja omawia istotne problemy organizacyjne i techniczno-technologiczne, mające istotny wpływ na dalszy rozwój...
dodaj do schowka
Do koszyka
44,65 zł
Głównym celem monografii jest próba dokonania analizy możliwości udostępnienia informacji w ramach procedury tak zwanego badania rynku (market sounding). Procedura ta, jakkolwiek nie jest niczym nowym w praktyce uczestników rynku kapitałowego stanowi novum regulacyjne w prawie europejski. W...
dodaj do schowka
Do koszyka
200,39 zł
Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.Aby osiągnąć sukces marketingowy, konieczny jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Doświadczony doradca biznesowy Dietmar Pfaff w...
dodaj do schowka
Do koszyka
18,04 zł
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia...
dodaj do schowka
Do koszyka
18,05 zł
Celem podręcznika jest przedstawienie wybranych metod ilościowych mających zastosowanie w badaniach rynku. Ze względu na wielość dostępnych metod w podręczniku celowo ograniczono się tylko do tych, które zdaniem autora mają duże zastosowanie w diagnozowaniu sytuacji rynkowych i przewidywaniu...
dodaj do schowka
Do koszyka
1,72 zł
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do...
dodaj do schowka
Do koszyka
48,45 zł
Szczegóły
- Autorzy: Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska
- Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rodzaj pliku: epub,mobi
- Licencja: znak wodny
- Rok wydania: 2021
- Ilość stron: 736
- Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
- Model: @9788301217938_52
- Język: polski
- Podtytuł: Jak zrozumieć konsumenta
- ISBN: 9788301217938
- ISBN wersji papierowej: 9788301217594
Recenzje
Bestsellery - eBooki - Książki ekonomiczne i biznesowe
Wybrane bestsellery
64 strony do kolorowania, a na nich bohaterowie kreskówki Bluey! Pokoloruj uroczą suczkę Bluey (w polskiej wersji opowieści znaną także jako Blue), jej sympatyczną siostrę Bingo, a także rodziców i wszystkich innych bohaterów fantastycznego serialu! Duże i wyraźne obrazki, grube kontury, minimum...
dodaj do schowka
Do koszyka
13,99 zł
Jaki piękny kolorowy motyl! Pucio nie posiada się z zachwytu! Ale co to? Hej, motylku, zaczekaj! Pucio biegnie za umykającym motylem, poznając przy tym kolory w swoim otoczeniu. Naucz się ich razem z Puciem i poszukaj na ilustracjach! Przy okazji odkryj różne dźwięki, które możesz usłyszeć w parku,...
dodaj do schowka
Do koszyka
20,31 zł
NATYCHMIASTOWY NUMER JEDEN NA LIŚCIE BESTSELLERÓW "NEW YORK TIMESA" Oprah Winfrey i Arthur C. Brooks - profesor Harvardu, który zawodowo zajmuje się badaniem szczęścia - dają ci do ręki sprawdzony przepis na lepsze życie. Jeśli czujesz, że nie jesteś tak szczęśliwy, jak chciałbyś być, to ta książka...
dodaj do schowka
Do koszyka
34,99 zł
Shogun
0/5
Shōgun to bodaj najsłynniejsza (także dzięki kultowemu serialowi) część azjatyckiej sagi Jamesa Clavella (1924-94) – jednego z najpopularniejszych amerykańskich pisarzy, słusznie nazywanego „Mr. Bestseller”, a był także wziętym scenarzystą filmowym (m.in. Mucha i Wielka ucieczka). Ale także...
dodaj do schowka
Do koszyka
59,54 zł
Ponad 1 500 000 egzemplarzy książek sprzedanych tylko w Polsce. 5 nominacji do tytułu Książki Roku Lubimy Czytać w kategorii: kryminał/sensacja/thriller. 6 nominacji do Bestsellera Empiku. 1 Bestseller Empiku dla „Terapeutki" w kategorii: literatura popularna. Honorowa Nagroda Wielkiego Kalibru...
dodaj do schowka
Do koszyka
36,60 zł
Najnowsza powieść bestsellerowej autorki – Joanny Jax! Pod koniec lat czterdziestych dochodzi w Berlinie do serii tajemniczych morderstw. Pozornie ofiary nic nie łączy, jednak oficer prowadzący śledztwo odkrywa, że każda z tych osób przebywała w czasie wojny na terenie Afryki Północnej. Brak...
dodaj do schowka
Do koszyka
28,99 zł