Prowadzisz sklep internetowy? Zastanawiasz się, jak przyciągnąć do siebie większą grupę kupujących i zwiększyć swoje zyski? A może dopiero rozkręcasz swoją działalność i chciałbyś ułożyć skuteczną strategię sprzedażową? Jeżeli odpowiedź jest twierdząca, to koniecznie musisz sięgnąć po książkę "E-marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka"!
Książka napisana pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka jest skierowana zarówno do studentów i osób początkujących, jak i ekspertów oraz menedżerów. Dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom w łatwy sposób przybliża tematykę e-marketingu. Obszerny zakres tematyczny książki pozwala poznać od podszewki takie zagadnienia, jak strategie i planowanie e-marketingu, projektowanie interfejsów, pozycjonowanie stron internetowych, social media marketing, content marketing, personal branding czy wideo marketing na YouTubie. Zrozumienie i poszerzenie tych kwestii jest kluczowe podczas budowania dobrej strategii marketingowej.
Książka "E-marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka" jest pracą zbiorową wielu autorów, którzy są nie tylko cenionymi ekspertami w branży e-marketingu, ale również wykładowcami uczelni biznesowych. Połączenie tych doświadczeń pozwoliło na napisanie niezwykle wartościowej dla czytelnika książki.
O autorze
Grzegorz Mazurek od 2000 roku jest związany z branżą internetową. W jego obszernym portfolio znajduje się dużo projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek, jak IKEA, Mars, Nokia, PZU Życie czy Polpharma. Jest również współautorem takich książek, jak "Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji" czy też "Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu".