Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
- Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
- Co to jest marketing internetowy?
- Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
- Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
- Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
- Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
- Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
- Co to jest marketing internetowy?
- Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
- Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
- Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
- Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?