Czujesz, że od tego, jak ktoś oceni Twoją pracę, zależy cały Twój los? Zauważasz u siebie syndrom oszusta lub inne problemy? Sięgnij po książkę zatytułowaną "Człowiek, który pomylił swoją pracę z życiem", której autorką jest Naomi Shragai, i dowiedz się, jak sobie z tym radzić.
Podstawą relacji międzyludzkich są emocje. Dlatego bardzo istotna jest umiejętność ich rozpoznawania, nazywania i mówienia o nich. Emocje, zarówno te pozytywne, jak i negatywne towarzyszą nam także w pracy. Jest to tym bardziej kłopotliwe, że w miejscu, w którym pracujemy, musimy mierzyć się nie tylko ze swoimi emocjami, ale też emocjami współpracowników, a nawet przełożonych. Dla wielu osób może to się okazać niezwykle obciążające.
Książka pt. "Człowiek, który pomylił swoją pracę z życiem" jest zbiorem przydatnych porad, które są pomocne w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Dzięki nim czytelnik będzie lepiej reagował na krytykę swej pracy. Dostanie też narzędzia, które ułatwią mu opanowanie lęku - nie będzie też przekazywał go dalej. Lektura jest pomocna w walce z perfekcjonizmem. Przeczytanie książki powala dostrzec problemy, jakich się wcześniej nie dostrzegało, i skutecznie je rozwiązać, zanim urosną do większej rangi. Nie warto mylić pracy z życiem, sięgnij więc po lekturę i napraw dotychczasowe błędy.
O autorce
Naomi Shragai jest terapeutką, coachem oraz psychologiem biznesu. Jej specjalnością są problemy w miejscu pracy oraz ich rozwiązywanie. Naomi pisze teksty dla "Financial Times".