Content Marketing i Social Media

Wysyłka w
72 godziny + czas dostawy
Rok wydania
2020
Seria
Ilość stron
180
Nasza cena: 52,38 zł 59,00 zł Taniej o: 11%

Współczesny świat zmusił wszystkich do poznania zarówno zalet, jak i wad dostępnych kanałów social mediów, a osoby pracujące na etatach musiały zapoznać się z content marketingiem (rodzajem strategii marketingowej, która jest stosowana w sieci, aby zachęcić klientów do zakupu określonego produktu firmy).

Nowa sytuacja wymaga zapoznania się z zasadami tworzenia strategii marketingowych oraz korzystania z social mediów i dlatego warto zapoznać się z treścią książki autorstwa Barbary Stawarz-Garcíi "Content marketing i social media".

Strategia marketingowa ma na celu zaoferowanie klientowi treści, która pozwoli zyskać w nim aktywnego zwolennika, promującego markę. Content marketing przybiera zwykle postać treści (w różnej formie: filmiki, artykuły czy prezentacje) interesującej dla klienta. Stworzona treść musi trafić do zainteresowanych osób poprzez odpowiednie kanały dystrybucji (w tym social media).

Barbara Stawarz-García prezentuje, jak stworzyć strategię content marketingową, ale również jak zorganizować społeczność wspierającą markę w social mediach. Osoby początkujące w tej tematyce dowiedzą się m.in.:

* jak powinien wyglądać proces komunikacji w social mediach,
* co oznacza dojrzewanie leadów czy automatyzacja działań content marketingowych.

Książka ta jest przeznaczona głównie dla osób, które zajmują się PR-em lub komunikacją i tworzeniem marki, social media managerów, ale także dla właścicieli firm, osób prowadzących własne blogi czy dziennikarzy. Zaletą tej pozycji jest jej poradnikowy charakter, konkretna treść dla osób działających w sieci oraz zaktualizowana zawartość, o czym świadczy np. opis sposobu komunikacji skierowanej tylko do kobiet (femvertising).
Recenzje

Warto zwrócić uwagę na...
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty 0/5 Nasza cena:
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę,...
Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie 0/5 Nasza cena:
90,09 zł 99,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie

Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również...
Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego 0/5 Nasza cena:
9,20 zł 10,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego

Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny model demokracji Josepha Schumpetera, ujawnia wielką moc pieniądza, mediów i marketingu politycznego. Dzięki temu wreszcie wiemy, jak można manipulować demokracją i wyborcami.
Marketing medialny 0/5 Nasza cena:
45,60 zł 48,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik...
Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej 0/5 Nasza cena:
59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej

Książka powstała jako wynik ich studiów oraz grantu NCN dzięki, któremu możliwe było przeprowadzenie badań na temat przedsiębiorczości nieproduktywnej w Polsce. To pierwsze obszerne opracowanie naukowe dotyczące zjawiska przedsiębiorczości nieproduktywnej w Polsce. Książka pokazuje ewolucję...
Mit pieniądza 0/5 Nasza cena:
49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Mit pieniądza

Pytanie czym jest pieniądz, nie jest zmartwieniem zwykłego człowieka. Dopóki nie chce zmieniać systemu finansowego, wystarczy by go miał. Demokracja polega jednak na tym, że każdy może ten pieniądz kształtować. Każdy powinien więc znać drogę jaką pieniądz przeszedł, od rąbanych kawałków srebra do...
Wartość, cena, zysk a racjonalość dynamicznej gospodarki 0/5 Nasza cena:
64,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Wartość, cena, zysk a racjonalość dynamicznej gospodarki

Tradycyjna nauka ekonomii, której podstawową metodą badań jest analiza stanów statycznej równowagi, ma trudności z wyjaśnieniem wielu istotnych zjawisk i tendencji występujących w realnej gospodarce. Autor próbuje wykazać, że teoria dynamiczna może przybliżyć rozwiązanie tych problemów. Ze względu...
Diagnoza zasobów kapitału społecznego w rozwoju regionalnym Polski z wykorzystaniem metody ekonomii eksperymentalnej 0/5 Nasza cena:
41,16 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Diagnoza zasobów kapitału społecznego w rozwoju regionalnym Polski z wykorzystaniem metody ekonomii eksperymentalnej

Niniejsza publikacja jest kontynuacją badań nad kapitałem społecznym zmierzających w kierunku poszukiwania nowych źródeł danych, nowych metod pomiaru zjawiska, pozwalających na konfrontację z dotychczasową wiedzą. Przedmiotem pracy jest analiza kapitału społecznego oraz jego związków z rozwojem...
Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych 0/5 Nasza cena:
49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych

W książce podjęto ważny problem projektowania badań społeczno-ekonomicznych. Skoncentrowano się na zagadnieniu planowania i organizacji badań empirycznych. Unikalną cechą pracy jest rozpoczęcie rozważań od paradygmatu teoretycznego leżącego u podstaw sformułowanych celów badania, tez i hipotez, a...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula