Marketing 4.0 – Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan
Marketing 4.0 to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę w tytułowej dziedzinie. Trójka autorów nie po raz pierwszy łączy wspólnie siły, by przekazać wiele istotnych faktów i aspektów marketingu. Nikt w dzisiejszych czasach nie ma raczej wątpliwości, że dobre rozreklamowanie firmy czy produktu decyduje o znacznych przychodach firmy. Jak jednak nie pogubić się w tym świecie, gdzie Internet jest jednym z głównych i stosunkowo młodym przekaźnikiem informacji? O wszystkich sztuczkach opowiedzą sami mistrzowie branży. Koniecznie to sprawdźcie!
Marketing 4.0 – rozpocznij swoją przygodę z marketingiem już dziś!
Autorzy w swojej kolejnej już publikacji skorzystali z pomocy najnowszych technologii. Wszystko po to, by dokładnie sprawdzić, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. Krok po kroku pokażą Wam, jak taką świadomą grupę przekształcić w Waszych orędowników. O co chodzi? Okazuje się, że opinie naszych krewnych czy znajomych mają ogromny wpływ na to, co kupujemy. Dlatego też klasyczna ścieżka zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została tutaj poszerzona o etap orędownictwa właśnie.
Mnóstwo przydatnych i aktualnych danych w jasnych i czytelny sposób wyjaśnia mechanizmy działania tego procesu. Dowiecie się również, jak do niego zachęcić oraz poznacie podstawowe strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego. A wszystko to oparte na skutecznych pomiarach i innowacyjnych praktyk marketingowych.
Myślicie, że skok na przód i poszerzanie wiedzy w tym zakresie nie przejdzie, bez uprzedniego zagłębiania się w analitykę czy informatykę? Nic bardziej mylnego! Tak książka udowadnia, że wcale nie potrzeba wiedzy z tego zakresu, by stworzyć skuteczną kampanię.
Oto co umożliwi ci książka pt. Marketing 4.0:
– zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;
– zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;
– zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.
Książkę pt. Marketing 4.0 znajdziecie tutaj. Gorąco polecamy!