Technik reklamy bestsellery, Luty 2025

Sprawdź TanioKsiążkowe bestsellery. Zobacz co chętnie kupują TanioKsiążkowi Klienci w Lutym 2025 w kategorii Technik reklamy.
  • TOP 1

    Podstawy reklamy. Część 2. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

    Małgorzata Pańczyk
    Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na...
    Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na...
    51,14 zł
      0/5
  • TOP 2

    Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08. Część 2

    Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08. Część 2 Druga część popularnego podręcznika Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08. zapoznaje z najważniejszymi zagadnieniami niezbędnymi dla osób uczących się w zawodzie technik reklamy. Podręcznik opisuje różnorodne badania...
    Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08. Część 2 Druga część popularnego podręcznika Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08. zapoznaje z najważniejszymi zagadnieniami niezbędnymi dla osób uczących się w zawodzie technik reklamy. Podręcznik opisuje różnorodne badania...
    65,80 zł
      0/5
  • TOP 3

    Wykonywanie projektów reklam. Ćwiczenia

    Agata Tomaszewska
    Książka "Wykonywanie projektów reklam - ćwiczenia" przeznaczona jest do kształtowania i podnoszenia umiejętności wykorzystywanych w projektowaniu graficznym i adresowana jest przede wszystkim do osób korzystających z podręcznika Wykonywanie projektów reklam. W książce zawarte są różnorodne zadania,...
    Książka "Wykonywanie projektów reklam - ćwiczenia" przeznaczona jest do kształtowania i podnoszenia umiejętności wykorzystywanych w projektowaniu graficznym i adresowana jest przede wszystkim do osób korzystających z podręcznika Wykonywanie projektów reklam. W książce zawarte są różnorodne zadania,...
    25,10 zł
      0/5
  • TOP 4

    Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1

    Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do  zawodu technik reklamy. Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać...
    Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do  zawodu technik reklamy. Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać...
    65,80 zł
      0/5
  • TOP 5

    Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

    Ewa Bielak
    Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik reklamy.
    Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik reklamy.
    28,16 zł
      0/5
  • TOP 6

    Wykonywanie przekazu reklamowego. Podręcznik do nauki zawodu. Technik reklamy. Kwalifikacja PGF.07. Część 2

    Aleksandra Zielińska Dorota Zadrożna Joanna Śliżewska Alina Kargiel Robert Piłka
    Podręcznik  Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2  to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów przekazu reklamowego, oprogramowanie wykorzystywane w...
    Podręcznik  Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2  to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów przekazu reklamowego, oprogramowanie wykorzystywane w...
    70,54 zł
      4.0/5
  • TOP 7

    Wykonywanie projektów reklam

    Agata Tomaszewska
    Podręcznik przeznaczony dla osób, których obszarem zainteresowań zawodowych jest projektowanie graficzne. Mogą z niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technika reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa, technika informatyka, technika programisty lub technika grafiki i...
    Podręcznik przeznaczony dla osób, których obszarem zainteresowań zawodowych jest projektowanie graficzne. Mogą z niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technika reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa, technika informatyka, technika programisty lub technika grafiki i...
    37,66 zł
      0/5
  • TOP 8

    Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08

    Małgorzata Pańczyk
    Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów: Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy Psychologia w reklamie Prawo i etyka w reklamie Strategia komunikacji marki Planowanie kampanii reklamowej Sprzedaż kampanii reklamowej Zarządzanie informacją w procesie realizacji kampanii...
    Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów: Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy Psychologia w reklamie Prawo i etyka w reklamie Strategia komunikacji marki Planowanie kampanii reklamowej Sprzedaż kampanii reklamowej Zarządzanie informacją w procesie realizacji kampanii...
  • TOP 9

    Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. Część 1

    Aleksandra Zielińska Dorota Zadrożna Joanna Śliżewska Alina Kargiel Robert Piłka
    Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w zawodzie technika reklamy. Przybliża tematykę związaną z reklamą, omawia jej funkcje, cele i zadania. Przedstawia formy reklamy. Wprowadza w takie zagadnienia, jak: reklama jako instrument promocji, usługi...
    Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w zawodzie technika reklamy. Przybliża tematykę związaną z reklamą, omawia jej funkcje, cele i zadania. Przedstawia formy reklamy. Wprowadza w takie zagadnienia, jak: reklama jako instrument promocji, usługi...
    73,04 zł
      0/5
  • TOP 10

    Podstawy marketingu. Podręcznik do kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

    Małgorzata Pańczyk
    Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne...
    Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne...
    42,79 zł
      0/5
  • TOP 11

    Repetytorium i testy egzaminacyjne. Egzamin zawodowy. Kwalifikacja PGF.07. Technik reklamy

    Alina Kargiel Robert Piłka Jolanta Konarzewska
    Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 w ramach zawodu technik reklamy. Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Uczeń znajdzie tu informacje m.in. o zasadach...
    Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 w ramach zawodu technik reklamy. Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Uczeń znajdzie tu informacje m.in. o zasadach...
    70,54 zł
      0/5
  • TOP 12

    Podstawy reklamy. Część 1. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

    Małgorzata Pańczyk
    Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się...
    Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się...
    43,00 zł
      0/5
  • TOP 13

    Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

    Anna Terejko Małgorzata Drygała
    Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.26/AU.29. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie...
    Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.26/AU.29. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie...
    34,03 zł
      0/5
  • TOP 14

    Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje

    Agata Tomaszewska Jolanta Konarzewska
    Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
    Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
    14,88 zł
      0/5
  • TOP 15

    Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Repetytorium

    Agata Tomaszewska Jolanta Konarzewska
    Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie...
    Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie...
    33,48 zł
      0/5
  • TOP 16

    Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Ćwiczenia

    Leszek Zaborowski
    Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r. i z 2017 r. Książka zawiera 219 ćwiczeń, różnorodnych pod...
    Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r. i z 2017 r. Książka zawiera 219 ćwiczeń, różnorodnych pod...
    20,92 zł
      0/5
  • TOP 17

    Technik organizacji reklamy. Kwalifikacja AU.29. i AU.30. Testy i zadania z rozwiązaniami. Egzamin zawodowy

    Katarzyna Osiekowicz
    Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówno do pracy w szkole, jak i do indywidualnej nauki. Obejmuje...
    Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówno do pracy w szkole, jak i do indywidualnej nauki. Obejmuje...
    25,00 zł
      4.0/5
  • TOP 18

    Tworzenie planu medialnego. Kwal. A.27.3. WSiP

    Dorota Błaszczyk Julita Machowska
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu...
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu...
    60,70 zł
      0/5
  • TOP 19

    Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.4. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne

    Dorota Zadrożna Alina Kargiel Robert Piłka
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji...
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji...
    60,70 zł
      0/5
  • TOP 20

    Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2

    Dorota Zadrożna Alina Kargiel Robert Piłka
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej...
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej...
    60,41 zł
      0/5
  • TOP 21

    Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK

    Leszek Zaborowski
    Przeznaczenie podręcznika:zawód: technik organizacji reklamykwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowychWszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych...
    Przeznaczenie podręcznika:zawód: technik organizacji reklamykwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowychWszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych...
    MEN:35/2016
    33,48 zł
      0/5
  • TOP 22

    Marketing w działalności gospodarczej. Technik organizacji reklamy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowanych. 1. Przygotowanie oferty produktów i usług reklamowych. Podręcznik

    Aldona Nowacka Robert Nowacki
    Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia...
    Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia...
    36,71 zł
      0/5
  • TOP 23

    Marketing. Podręcznik

    Jacek Musiałkiewicz
    W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w...
    W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w...
    MEN:31/97
    25,51 zł
      0/5
  • TOP 24

    Marketing. Ćwiczenia dla technikum, szkół policealnych

    Jacek Musiałkiewicz
    Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza „Marketing”. Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem nauczania. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji...
    Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza „Marketing”. Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem nauczania. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji...
    19,14 zł
      0/5
  • TOP 25

    Reklama. Podręcznik

    Robert Nowacki
    Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Spis treści: Reklama...
    Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Spis treści: Reklama...
    MEN:24/06
    45,00 zł
      0/5