anaruk chłopiec z grenlandii prezentacja

Pasuje wiele pozycji - anaruk chłopiec z grenlandii prezentacja - spośród kilkudziesięciu tysięcy książek w niskich cenach, w taniej księgarni internetowej Tania Ksiazka.pl


Anaruk, chłopiec z Grenlandii - Centkiewicz Czesław

Anaruk, chłopiec z Grenlandii - Centkiewicz Czesław

Opowieść o życiu, obyczajach i wierzeniach mieszkańców Grenlandii - Eskimosów. Bohaterem utworu jest mały Eskimos od dzieciństwa nawykły do trudnej pracy myśliwego i egzystencji w warunkach polarnych.   »»» szczegółowo »»»



Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - Batko Andrzej

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - Batko Andrzej

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania… Ale bywa też inaczej. Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, ale będę to mieć!". Jak bardzo zależy Ci na tym, aby klienci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację? Jeżeli myślisz sobie teraz, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor — łatwiejszej pracy, wielokrotnie większych pieniędzy, dostatku i zrealizowanych marzeń! Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!   »»» szczegółowo »»»



Skuteczna prezentacja publiczna

Skuteczna prezentacja publiczna

Intrygująca rozmowa dwóch trenerów, którzy dzielą się praktycznymi sposobami, jak przygotować i przeprowadzić prezentację publiczną. Całość opatrzona wieloma przykładami wystąpień ze świata biznesu i polityki, dodatkowo duża dawka humoru.   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja publiczna - Stączek Marek

Prezentacja publiczna - Stączek Marek

Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu historią. Dla drugich to doskonały podręcznik, jak krok po kroku, budować i doskonalić warsztat profesjonalnego mówcy. Całość błyskotliwie napisana, a dzięki „uwodzącej sile fabuły” anegdot od Demostenesa po czasy współczesne, każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Barbara Fichtel, Dyrektor Personalny Grupy ITI   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja Mówca i jego rozwój - Stączek Marek

Prezentacja Mówca i jego rozwój - Stączek Marek

"Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi być wszechstronny geniusz." O. Bismarck Co decyduje, że jeden mówca jest przekonujący i potrafi pozyskać słuchaczy, a inny ledwo odbija się od średniej? Jakie cechy powodują, że prezenter potrafi oddziaływać na publikę? Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w kolejnej publikacji doradcy i trenera wystąpień publicznych Marka Stączka z EdisonTeam.pl Narrator: Artur Kalicki   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja Trema i komunikacja niewerbalna mówcy - Stączek Marek

Prezentacja Trema i komunikacja niewerbalna mówcy - Stączek Marek

„Nie musisz się wstydzić, że nogi się pod tobą uginają! Kiedy ja doświadczyłem tego po raz pierwszy, nogi uginały się pode mną częściowo ze strachu, a częściowo w reakcji na rytm. I zobacz, dobrze na tym wyszedłem!” Elvis Presley   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja publiczna - Marek Stączek

Prezentacja publiczna - Marek Stączek

Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu historią. Dla drugich to doskonały podręcznik, jak krok po kroku, budować i doskonalić warsztat profesjonalnego mówcy. Całość błyskotliwie napisana, a dzięki "uwodzącej sile fabuły" anegdot od Demostenesa po czasy współczesne, każdy znajdzie w niej coś dla siebie. - Barbara Fichtel, Dyrektor Personalny Grupy ITI Jestem dziennikarzem i nieraz muszę występować publicznie. Wiem więc doskonale, ile kosztuje mnie to nerwów. I jak bardzo bywam rozczarowany własnymi wystąpieniami. Dlatego książka Marka Stączka jest dla mnie nieocenioną pomocą - bo pokazuje sposoby, dzięki którym mogę lepiej przygotować się do konfrontacji z publicznością oraz osiągnąć zamierzone cele. Na dodatek jej autor pisze w sposób bardzo przystępny i ciekawy. Na pewno sięgnę po nią jeszcze wiele razy. - Marcin Rotkiewicz, tygodnik "Polityka" Z mojego punktu widzenia sztuka prezentacji to sztuka "sprzedawania" siebie. W ramach tej sztuki wyróżniłbym trzy aspekty - pierwsze wrażenie, treść i postawa. Książka Marka Stączka pomaga w każdym z nas odkryć sposoby na realizację tego drugiego aspektu sztuki prezentacji - treści. Mówienie z sensem, w sposób zrozumiały i interesujący, niepozwalający audytorium na zajęcie się innymi sprawami, jest olbrzymim wyzwaniem w dzisiejszych czasach. W książce, którą macie przed sobą, znajdziecie odpowiedzi jak uniknąć pułapek, w które wielu z nas wpada, codziennie wypowiadając się na różne tematy. Książka do stosowania na co dzień! - Dr Paweł Łupinski, dyrektor Bayer Schering Pharma Publikacja ta jest elektroniczną wersją książki.   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna - Marek Stączek

Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna - Marek Stączek

Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga?  usłyszysz też polemiczny ton Marka Stączka, który nie podziela entuzjazmu, co do kliku popularnych ?recept? w zakresie mowy ciała i tremy.   Spis treœci Zawartość: 01 - Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl 02 - Cześć pierwsza. Trema ? czyli obawa przed wystąpieniem. 03 - Praktyczne wskazówki . Co robić by poradzić sobie z tremą? cz. 1. Rady dotyczące radzenia sobie z emocjami i ciałem przed wystąpieniem. 04 - Praktyczne wskazówki . Co robić? by poradzić sobie z tremą cz 2. Rady dotyczące myśli przed wystąpieniem. 05 - Sytuacje problemowe. Jak odpowiadać na trudne pytania?, jak radzić sobie z ekspertem? 06 - Podsumowanie, 9 złotych zasad dotyczących opanowania tremy. 07 - Cześć druga. Komunikacja niewerbalna mówcy, czyli o sile bezgłośnego mówienia. 08 - Czym jest mowa ciała w wystąpieniu publicznym? 09 - Do czego mówca wykorzystuje body language podczas wystąpień na forum? 10 - Kluczowe elementy. Na co zwrócić uwagę podczas wystąpienia? Postawa ciała, uśmiech Cz. 1 11 - Kontakt wzrokowy, swobodna gestykulacja, sposób ubrania. Cz. 2 12 - O roli zaangażowania podczas mówienia na forum. 13 - Informacje i zapowiedzi.   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja. Mówca i jego rozwój - Marek Stączek

Prezentacja. Mówca i jego rozwój - Marek Stączek

Marek Stączek dzieli się swoimi obserwacjami dotyczącymi skuteczność w wystąpieniach publicznych. Wykazuje cechy jakimi powinien charakteryzować się mówca. Druga część to zestaw wskazówek jak rozwijać się w sztuce publicznego przemawiania. Całość przedstawiona w praktyczny i interesujący sposób, dużo humoru i autoironii.   Spis treœci Zawartość: 01 Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl 02 Cześć pierwsza. Mówca ? co trzeba mieć by być dobrym prezenterem 03 Etos ? bądź wiarygodny 04 Empatia ? wejdź w sytuacje słuchaczy 05 Logos ? mów z KOP-em 06 Logos ? mów lapidarnie 07 Etos ? empatia ? logos vs. syreni śpiew 08 Cześć druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne ? ogóle zasady 09 Sześć kroków by być lepszym mówcą 10 O idei ciągłego uczenia się 11 Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym 12 Zaproszenie na ciąg dalszy   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja. Mówca i jego rozwój - Marek Stączek

Prezentacja. Mówca i jego rozwój - Marek Stączek

"Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi być wszechstronny geniusz." O. Bismarck Co decyduje, że jeden mówca jest przekonujący i potrafi pozyskać słuchaczy, a inny ledwo odbija się od średniej? Jakie cechy powodują, że prezenter potrafi oddziaływać na publikę? Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w kolejnej publikacji doradcy i trenera wystąpień publicznych Marka Stączka z EdisonTeam.pl Spis treœci Część pierwsza Mówca - co trzeba mieć by być dobrym prezenterem? Etos - wiarygodność mówcy Empatia - wejście w położenie słuchaczy Logos - siła argumentów Długość wypowiedzi - lapidarny logos Zakończenie - historia Odysa i syreni śpiew w literaturze biznesowej Część druga Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne? Poziom pierwszy - generalne prawidła dotyczące uczenia się Co można zrobić, by pomóc sobie w rozwoju? Sześć kroków do tego, aby być lepszym mówcą Zakończenie i zadanie o charakterze bardzo rozwojowym   »»» szczegółowo »»»



Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna - Marek Stączek

Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna - Marek Stączek

Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga?  usłyszysz też polemiczny ton Marka Stączka, który nie podziela entuzjazmu, co do kliku popularnych ?recept? w zakresie mowy ciała i tremy.     »»» szczegółowo »»»



Prezentacja wyników - Aneta Jakubiak-Mirończuk

Prezentacja wyników - Aneta Jakubiak-Mirończuk

Do obowiązków szefa należy prezentowanie wyników działalności handlowej przed większym audytorium. Lektura niniejszej publikacji podpowie Ci, w jaki sposób przedstawić nawet negatywne wyniki, jak przygotować się do prezentacji, aby przekonać słuchaczy i jak przezwyciężyć tremę, by dobrze wypaść w oczach słuchaczy.   »»» szczegółowo »»»



Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel - Michael Alexander, Walkenbach John

Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel - Michael Alexander, Walkenbach John

Wykorzystaj możliwości Excela w zarządzaniu! Co to są pulpity menedżerskie? Jak efektownie zaprezentować najważniejsze informacje? Jak zautomatyzować tworzenie raportów? Excel to niezastąpione narzędzie, jeżeli musisz przetworzyć setki, tysiące, a nawet miliony danych. Od wielu lat obecny na rynku, program ten dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, ogromnym możliwościom oraz rozsądnej cenie zdobył popularność w zasadzie w każdym środowisku - począwszy od akademickiego, a skończywszy na menedżerach i prezesach. Ta książka przeznaczona jest dla tej drugiej grupy. Ciągły napływ nowych informacji w świecie biznesu sprawia, że są one trudne do ogarnięcia. Z pomocą przychodzą pulpity menedżerskie! Dzięki tej książce dowiesz się, jak je stworzyć oraz wyłuskać najistotniejsze informacje z morza danych. W trakcie lektury nauczysz się analizować i przedstawiać w użytecznej formie dostępne dane, korzystać z metod szybkiej prezentacji oraz automatyzować procesy raportowania i tworzyć przyciągające wzrok prezentacje. Ponadto biegle opanujesz korzystanie z tabel i wykresów przestawnych oraz tworzenie zaawansowanych komponentów do prezentacji tendencji czy oceny efektywności realizacji celów. Jest to idealna książka dla każdego menedżera tonącego w gąszczu danych! Definicja pulpitów menedżerskich Określanie wymagań użytkowników Zasady projektowania pulpitów menedżerskich Projektowanie modelu danych Wykresy w programie Microsoft Excel Wykorzystanie tabel przestawnych Tworzenie wykresów przestawnych Wykresy przebiegu w czasie Inne techniki wizualizacji danych Tworzenie komponentów do prezentacji tendencji i grupowania danych Prezentacja efektywności realizacji celów Wykorzystanie makr w raportach Dodawanie interaktywnych kontrolek do pulpitu menedżerskiego Importowanie danych z Microsoft Access Metody bezpiecznego współdzielenia danych Uporządkuj i efektownie zaprezentuj najważniejsze...   »»» szczegółowo »»»



Bolid Bartka Mały chłopiec - Beaumont Emilie

Bolid Bartka Mały chłopiec - Beaumont Emilie

Historyjka, dzięki której dziecko może identyfikować się z bohaterem i puścić wodze swojej fantazji.   »»» szczegółowo »»»



Karetka Mietka Mały chłopiec - Beaumont Emilie

Karetka Mietka Mały chłopiec - Beaumont Emilie

Historyjka, dzięki której dziecko może identyfikować się z bohaterem i puścić wodze fantazji. „Mietek jeździ karetką razem ze swoją koleżanka Alą. Gdy on napełnia bak, Ala przygotowuje apteczkę”. Na końcu tej ślicznie ilustrowanej książeczki mały Czytelnik znajdzie zagadki oraz miejsce na wklejenie własnej fotografii – teraz i On może jeździć karetką Mietka! Na serię "Mały chłopiec" składają się m.in. tytuły: Wóz strażacki Jacka, Koparka Marka, Łódka Jurka, Samolot Karola, Auto Artura, Kolejka Błażeja, Autobus Mariusza, Śmieciarka Jacka, Traktor Tadka i Motor Marka, Dźwig Darka, Karetka Mietka.   »»» szczegółowo »»»



Ustny egzamin maturalny z języka polskiego. Prezentacja - Iwona Wierzba, Waldemar Wierzba

Ustny egzamin maturalny z języka polskiego. Prezentacja - Iwona Wierzba, Waldemar Wierzba

Z tej publikacji dowiesz się, jak należy przygotować się do ustnego egzaminu z języka polskiego. Jak wybierać temat? Jak korzystać ze źródeł informacji bibliograficznej i dokonywać wyboru literatury? Jak sporządzać bibliografię? Jak studiować literaturę podmiotu i przedmiotu? (Jak notować? Jak streszczać? Jak analizować oraz interpretować?) Jak prowadzić badania własne i opracowywać ich wyniki? (Jak przeprowadzać obserwacje i wywiady oraz sporządzać ankiety?) Jak przygotowywać materiały pomocnicze? Jak korzystać z technicznych środków przekazu? Jak opracować treść wystąpienia? Jak sporządzić plan prezentacji? Jak przeprowadzić dobrą prezentację? Jak właściwie przeprowadzić rozmowę z egzaminatorem?   »»» szczegółowo »»»



Wykres pociskowy w Excelu ? efektowna prezentacja wykonania celów sprzedażowych - Piotr Dynia

Wykres pociskowy w Excelu ? efektowna prezentacja wykonania celów sprzedażowych - Piotr Dynia

W publikacji przedstawiono sposób budowania wykresu pociskowego, który pozwala w niezwykle efektowny i sugestywny sposób prezentować stopień wykonania założonych celów (np. sprzedażowych). Rozwiązanie opiera się na standardowym wykresie słupkowym, który po wprowadzeniu odpowiednich modyfikacji, przyjmuje kształt pocisku zmierzającego do celu.   »»» szczegółowo »»»