Pragniesz, aby Twoje dziecko szybko nauczyło się mówić. Aby wypowiadane przez nie zdania były wyraźne i płynne, a przekaz jasny? Książka “Raz, dwa, TRZY mówimy” jest idealnym wyborem dla dwu lub trzylatków. Wyborem, który dodatkowo nauczy dzieci kultury i grzeczności. To książka, która uczyni z Twojego chłopca dżentelmena, a z dziewczynki młodą damę.
“Raz, dwa, TRZY mówimy” to książka, która przyczynia się do poprawy rozwoju mowy u Twojego dziecka. Pozycja ta jest przeznaczona dla dwu i trzylatków. Książka oprócz poprawnej wymowy uczy także uprzejmości.
Dzieci dzięki tekstom zawartym w książce nauczą się takich zwrotów jak “Dzień dobry” oraz “Do widzenia”. Oprawa książeczki jest twarda i poręczna, nawet w rączkach małych dzieci.
“Raz-Dwa-Trzy” to seria książeczek edukacyjnych skierowanych dla młodych dzieci, która została wyróżniona w konkursie Instytutu Książki Polskiej Sekcji IBBY. “Raz-Dwa-Trzy” to gwarancja wspaniałej zabawy połączonej z nauką wymowy. Bawiąc, uczy dziecko.
- Autor: Joanna Bartosik
- Wydawnictwo Widnokrąg
- Oprawa: Twarda
- Rok wydania: 2016
- Ilość stron: 20
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788394497132
- Język: polski
- Nr wydania: 3
- ISBN: 9788394497132
- EAN: 9788394497132
- Wymiary: 16.0x15.7x1.3 cm
- Powiązane tematy: Czarny Piątek, Książki edukacyjne i naukowe dla dzieci
Recenzje książki Raz, dwa, trzy mówimy (5)
- Recenzent WybitnyOcena: 5/5Dodana przez Joanna R. w dniu 2020-03-23Opinia potwierdzona zakupemRecenzja dotyczy produktu typu: książka
1 z 1 osób uznało recenzję za przydatnąTo nasza trzecia pozycja z tej serii. Jest to nasz hit na każdym etapie rozwoju. Polecam
- Recenzentus NotPospolitusOcena: 5/5Dodana przez Katarzyna D. w dniu 2019-06-11Opinia potwierdzona zakupemRecenzja dotyczy produktu typu: książka
1 z 1 osób uznało recenzję za przydatnąTa książka to wspaniała gra słowna dla małego dziecka. Wraz z barwnymi, niecodziennymi ilustracjami tworzy bardzo dobra pozycje na półce z książkami. Polecam.
- Początkujący RecenzentOcena: 5/5Dodana przez Maria R. w dniu 2017-03-27Opinia potwierdzona zakupemRecenzja dotyczy produktu typu: książka
1 z 1 osób uznało recenzję za przydatnąKsiążeczka fantastycznie stymuluje mowę najmłodszych. Intensywne kolory, ciekawe ilustracje, humorystyczna gra słów przyciągają uwagę dziecka. Nie nudzi się. Zachęca do powtarzania zwrotów grzecznościowych. Interesująca propozycja dla małych odkrywców
- Początkujący RecenzentOcena: 5/5Dodana przez Nina L. w dniu 2017-03-22Opinia potwierdzona zakupemRecenzja dotyczy produktu typu: książka
1 z 1 osób uznało recenzję za przydatnąKsiążka ciekawie zilustrowana. Użycie krótkich form grzecznościowych w rymowankach sprawdza się. Moja córeczką ze stosu książeczek, które posiada bardzo często wybiera tą pozycję. POLECAM :)
- Recenzenckie Mistrzostwo ŚwiataOcena: 5/5Dodana przez Justyna G. w dniu 2016-10-18Opinia użytkownika sklepuRecenzja dotyczy produktu typu: książka
2 z 2 osób uznało recenzję za przydatnąProszę. Dziękuję. Przepraszam.
Głównym narzędziem porozumiewania się pomiędzy ludźmi, jest język. Za jego pomocą informujemy o zdobytych doświadczeniach, wyrażamy emocje, prośby, snujemy plany. Rozwój mowy jest uwarunkowany zarówno biologicznie, jak i środowiskowo, zaś wśród wspomnianych biologicznych mechanizmów warunkujących mowę można wymienić między innymi narządy oddechowe i narządy fonacyjne. Już około dziesiątego miesiąca życia dziecka możemy oczekiwać jego pierwszych słów, wypowiadanych głównie w celu uzyskania korzyści. Najczęściej są to nazwy osób z otoczenia dziecka („mama”), zwierząt czy też określonych czynności. Zdarzają się również wypowiedzi o społecznym charakterze („pa pa”), zaś z każdym miesiącem zasób tych słów się wzbogaca o nowe. Przez cały ten czas wzrasta również stopień rozumienia wypowiedzi otoczenia.
Na opanowywanie nowych kompetencji, w tym nowych słów, bezpośredni wpływ ma między innymi ilość i jakość wypowiedzi kierowanych do malucha. Dlatego tak istotne jest, by słowa pojawiały się w różnych kontekstach oraz by były odpowiednio akcentowane. Rozwojowi wypowiedzi i powiększaniu się zasobu leksykalnego, sprzyjają ćwiczenia połączone z zabawami: ćwiczenia oddechowe, ćwiczące koncentrację, skupione się na gimnastyce aparatu mowy czy zabawach związanych z kojarzeniem. Znakomicie sprawdza się też praca z książeczkami adresowanymi do dzieci. Jedną z takich właśnie pozycji, którą możemy wykorzystać w pracy i w zabawie z dzieckiem, jest książeczka z serii „Raz. Dwa. Trzy”. Wydawnictwo Widnokrąg oferuje nam kolejną publikację autorstwa Joanny Bartosik, tym razem poświęconą ćwiczeniom wspierającym naukę i rozwój mowy. Adresowana do młodszych, dwu i trzyletnich dzieci książka „Raz. Dwa. Trzy. Mówimy”, to zapraszająca do wspólnej przygody książka z niezwykłymi ilustracjami autorki oraz słowami i krótkimi zdaniami, które możemy ćwiczyć. Książeczka zachwyci dzieci, ale będzie również doskonałą pomocą dla pedagogów czy logopedów i inspiracją do tworzenia nowych ćwiczeń.
Mimo moich wątpliwości dotyczących zastosowanego kroju czcionki w przytoczonych słowach, z przyjemnością poznałam uroczego (i dobrze wychowanego) krokodyla, głodnego orangutana czy świnki mające ochotę na słodką przekąskę. Pająk snujący swoją pajęczą sieć również wzbudził sympatię, podobnie zresztą jak radosna małpka czy zając-sprzedawca owocowych balonów. To wszystko sprawia, że książeczka „Raz. Dwa. Trzy. Mówimy” jest interesującą propozycją, wywołującą szeroki uśmiech na twarzach dzieci, ale i motywującą do ćwiczenia mowy, a także … do zapoznania się malucha z zasadami dobrego wychowania.
Justyna Gul
Qulturasłowa