Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Warto zwrócić uwagę na...
This work is an attempt to assess to what extent the new economic governance of the EU helped to discipline public finances in the member states. The poor institutional design of the EU, the authors point out, magnified the negative fiscal effects of the last financial crisis. The work attempts to...
dodaj do schowka
Do koszyka
109,37 zł
Korea. Art and Artistic Relations with Europe contains selected papers presented at the international conference organized by the Polish Institute of World Art Studies in Warsaw in 2012. Those include analyses of the aesthetic concepts and interpretations of Korean art and cultural traditions. The...
dodaj do schowka
Do koszyka
32,99 zł
Celem monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest próba opracowania modelu objaśniającego wpływ czynników technologicznych powiązanych z czwartą rewolucją przemysłową na zarządzanie projektami rozwoju nowych produktów (NPD) w przedsiębiorstwie. W książce:• scharakteryzowano obecne trendy w...
dodaj do schowka
Do koszyka
36,23 zł
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych...
dodaj do schowka
Do koszyka
43,50 zł
Czubała Anna, Niestrój Roman Emanuel, Pabian M. Angelika Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz...
dodaj do schowka
Do koszyka
43,50 zł
W stronę rynku
0/5
Impulsem do wydania niniejszego zbioru stała się 30. rocznica wdrożenia w Polsce wielkiego programu transformacji gospodarczej. Przełom polityczny, który dokonał się w naszym kraju w 1989 roku, umożliwił przebudowę gospodarki w kierunku systemu wolnorynkowego. Polska gospodarka definitywnie...
dodaj do schowka
Do koszyka
28,16 zł
Szczegóły
- Tytuł: Public relations
- Autor: Cathy Bussey
- Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2013
- Ilość stron: 164
- Format: 14.5x20.5cm
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 60439701449KS
- Język: polski
- Podtytuł: Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
- Oryginalny tytuł: Brilliant PR: Create a PR Sensation, Whatever Your Budget, Whatever Your Business
- Tłumacz: Sawicki Jarosław
- Nr wydania: 1
- ISBN: 9788320820546
- EAN: 9788320820546
- Wymiary: 14.5x20.5x1 cm
Recenzje
Bestsellery - Biznes
Wybrane bestsellery
Puzzle 4w1 Bluey i jego świat to cztery niezależne układanki (po 12,15,20 i 24 elementy) stworzone z myślą o małych miłośnikach układania. Puzzle wytworzono w Polsce, przy użyciu wysokiej jakości materiałów w 100% podlegających recyklingowi. Po ułożeniu układanek powstaną cztery oddzielne obrazki o...
dodaj do schowka
Do koszyka
26,86 zł
Doświadczenia mniejszości białorusko-prawosławnej rzadko mieszczą się w oficjalnej historii Polski. Panowała niepisana zasada, by nie rozmawiać o doznawanych krzywdach, bieżeństwie, przesiedleniach, powojennych mordach. Aneta Prymaka-Oniszk przełamuje to milczenie. Jeździ po wsiach, rozmawia z...
dodaj do schowka
Do koszyka
34,39 zł
Seria książek „Zaczynam czytać” to duże litery, proste wyrazy, bardzo krótkie zdania, ilustracje dopowiadające tekst oraz ciekawe dla dzieci historie. Wszystko po to, by ułatwić dzieciom pierwsze kroki w nauce czytania.
dodaj do schowka
Do koszyka
6,79 zł
Jeśli twoja wizja relacji ogranicza się do kupowania mi kwiatków i zabierania na kolacje, ale jednocześnie zatajania przede mną swoich problemów, bo są zbyt poważne, by zawracać nimi moją słodką małą główkę, to przepraszam, ale nie ma szans, byśmy się dogadali. Nie szukam kolejnego starszego...
dodaj do schowka
Do koszyka
32,62 zł
Kontynuacja doskonałego, wciągającego i pełnego namiętności cyklu „Z ciała i ognia”. Bohaterowie, uniwersum i magia, które oczarowały miliony czytelników na całym świecie. Jedyną osobą zdolną ocalić teraz Serę jest ten, którego przez całe życie pragnęła zgładzić. Prawda o planie Serapheny wyszła na...
dodaj do schowka
Do koszyka
41,52 zł
Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową to książka przygotowana do nauki liter i czytania przy użyciu metody sylabowej rekomendowanej przez MEN. Dziecko uczy się rozpoznawać poszczególne litery, łączy je w sylaby i odczytuje słowa z nich powstające. Od prostych wyrazów jednosylabowych stopniowo...
dodaj do schowka
Do koszyka
16,99 zł