Oto książka, która nauczy Cię podejmowania kluczowych decyzji w czasie krótszym niż 30 minut. Opracowana została przez cenione trenerki z bogatym doświadczeniem.
Można śmiało powiedzieć, że duża część naszego życia składa się z podejmowania decyzji. Niemowlę doskonale wie, jaki pokarm wybrać. Eksperymenty z wykorzystaniem szwedzkiego stołu sugerują, że bazuje ono wówczas na jakiejś genetycznie zapisanej i dziedziczonej wiedzy. W trakcie nabywania życiowego doświadczenia do podejmowania decyzji wykorzystujemy coraz więcej danych. Problemy, z którymi się mierzymy są też o wiele bardziej skomplikowane niż wybór odżywczej papki, a procesowi podejmowania decyzji poświęcono już niezliczone opracowania.
Prezentujemy tu jedno z nich, które łączy w sobie solidną podstawę teoretyczną z praktycznymi wskazówkami, które mogą nam usprawnić, przyspieszyć i uskutecznić ten mechanizm. Znajdziesz tu wskazówki, jak podjąć te decyzje, które mają strategiczne, dalekosiężne następstwa. Jak twierdzą autorki, kluczowe decyzje nauczysz się podejmować w czasie nie dłuższym niż 30 minut. Przedstawiają one następujące etapy podejmowania decyzji: ustalenie potrzeby decyzji, ustalenie celów i kryteriów, wypracowanie innych rozwiązań, ocena możliwych następstw każdego rozwiązania, realizacja alternatywy
.
Obie autorki niniejszej publikacji pracują w spółce Mind Business GmbH. Dagmar Herzog jest jej prezesem. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla wielu międzynarodowych przedsiębiorstw. Jako systemowy coach zarządzania wzmacnia procesy wdrażania zmian, a także procesy szkoleniowe organizacji, zespołów i ludzi. Doradza także kadrom kierowniczym w podejmowaniu długotrwałych decyzji. Tworzy kompleksowe koncepcje szkoleń nastawione na wyniki, klientów i użyteczność. Za cel stawia sobie ożywienie i uproszczenie procesów nauki. Lena Brenk jest Product Managerem (kierownik ds. produktu) i trenerką z zakresu OnePage w Mind Business GmbH.
Można śmiało powiedzieć, że duża część naszego życia składa się z podejmowania decyzji. Niemowlę doskonale wie, jaki pokarm wybrać. Eksperymenty z wykorzystaniem szwedzkiego stołu sugerują, że bazuje ono wówczas na jakiejś genetycznie zapisanej i dziedziczonej wiedzy. W trakcie nabywania życiowego doświadczenia do podejmowania decyzji wykorzystujemy coraz więcej danych. Problemy, z którymi się mierzymy są też o wiele bardziej skomplikowane niż wybór odżywczej papki, a procesowi podejmowania decyzji poświęcono już niezliczone opracowania.
Prezentujemy tu jedno z nich, które łączy w sobie solidną podstawę teoretyczną z praktycznymi wskazówkami, które mogą nam usprawnić, przyspieszyć i uskutecznić ten mechanizm. Znajdziesz tu wskazówki, jak podjąć te decyzje, które mają strategiczne, dalekosiężne następstwa. Jak twierdzą autorki, kluczowe decyzje nauczysz się podejmować w czasie nie dłuższym niż 30 minut. Przedstawiają one następujące etapy podejmowania decyzji: ustalenie potrzeby decyzji, ustalenie celów i kryteriów, wypracowanie innych rozwiązań, ocena możliwych następstw każdego rozwiązania, realizacja alternatywy
.
Obie autorki niniejszej publikacji pracują w spółce Mind Business GmbH. Dagmar Herzog jest jej prezesem. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla wielu międzynarodowych przedsiębiorstw. Jako systemowy coach zarządzania wzmacnia procesy wdrażania zmian, a także procesy szkoleniowe organizacji, zespołów i ludzi. Doradza także kadrom kierowniczym w podejmowaniu długotrwałych decyzji. Tworzy kompleksowe koncepcje szkoleń nastawione na wyniki, klientów i użyteczność. Za cel stawia sobie ożywienie i uproszczenie procesów nauki. Lena Brenk jest Product Managerem (kierownik ds. produktu) i trenerką z zakresu OnePage w Mind Business GmbH.