Ilość graczy: 2 - 4 osób
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: około 60-120 minut
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Vikings Gone Wild (edycja polska).
Vikings Gone Wild: Master of Elements to pierwszy duży dodatek do wielokrotnie nagradzanej i dobrze przyjętej gry karcianej opartej na mechanice budowania talii - Vikings Gone Wild.
Vikings Gone Wild: Master of Elements wprowadza do rozgrywki nowe elementy:
- planszę żywiołów, z której kontrolowany przez nas druid będzie mieszał w rozgrywce,
- kolejny rodzaj surowców - żywioły natury, wody i ognia, karty bogów i artefaktów,
- zupełnie nowy, bardziej strategiczny rodzaj jednostek - potwory (podzielone według żywiołów).
Oprócz tego dodatek zawiera karty, które rozszerzają mechaniki znane z podstawowej wersji gry: nowe karty misji, bonusów końcowych, ścieżki Odyna oraz łaski bogów.
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: około 60-120 minut
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Vikings Gone Wild (edycja polska).
Vikings Gone Wild: Master of Elements to pierwszy duży dodatek do wielokrotnie nagradzanej i dobrze przyjętej gry karcianej opartej na mechanice budowania talii - Vikings Gone Wild.
Vikings Gone Wild: Master of Elements wprowadza do rozgrywki nowe elementy:
- planszę żywiołów, z której kontrolowany przez nas druid będzie mieszał w rozgrywce,
- kolejny rodzaj surowców - żywioły natury, wody i ognia, karty bogów i artefaktów,
- zupełnie nowy, bardziej strategiczny rodzaj jednostek - potwory (podzielone według żywiołów).
Oprócz tego dodatek zawiera karty, które rozszerzają mechaniki znane z podstawowej wersji gry: nowe karty misji, bonusów końcowych, ścieżki Odyna oraz łaski bogów.