"Ubongo 3D" to przestrzenna wersja bestsellerowej szalonej gry. Rozkręć swój mózg!
"Ubongo 3D" to przestrzenna wersja rodzinnej gry planszowej, która stała się światowym bestsellerem. Dzięki temu, że dodano do niej wariant 3D w postaci przestrzennych klocków główkowania i emocji jest jeszcze więcej.
Gracze uwielbiają "Ubongo 3D" za to, że ma bardzo proste zasady, a sama rozgrywka jest szybka. Ponadto gra ma aż cztery poziomy trudności, dzięki czemu można doskonale dopasować je do doświadczenia i wieku graczy.
Warto wybrać grę "Ubongo 3D", ponieważ ma więcej poziomów trudności niż jej klasyczna wersja, tym samym można ją jeszcze lepiej dostosować do wieku uczestników zabawy. W zestawie są aż 72 plansze, a to dwukrotnie więcej niż w pierwotnej wersji planszówki. Ponadto rozwiązywanie zagadek polegających na odpowiednim ułożeniu klocków 3D, pobudza ten obszar naszego mózgu, który jest odpowiedzialny za wyobraźnię przestrzenną. Taki trening przyda się nie tylko dorosłym, ale zwłaszcza dzieciom, u których ten rodzaj wyobraźni warto odpowiednio stymulować.
Gra w "Ubongo 3D" jest też świetnym sposobem na wspólne spędzenie czasu z rodziną lub znajomymi. A nic tak nie zbliża, jak radość, którą daje rywalizacja z przymrużeniem oka.
Jak grać w "Ubongo 3D"?
Każdy z graczy dostaje jedną z planszetek, a kostka z afrykańskimi symbolami wskazuje, którą z łamigłówek będzie trzeba rozwiązać w danej rundzie. Gracze mają jak najszybciej ułożyć kolorową, zwartą bryłę z trzech lub czterech klocków tak, żeby zakryć wszystkie białe pola na planszetce. Mają to zrobić w czasie określonym jednym obrotem klepsydry. Ten, który zrobi to jako pierwszy, krzyczy: Ubongo! I w ten sposób zdobywa kolorowy klejnot.
Liczba graczy: 1-4,
Wiek: 8+,
Czas gry: 25 minut.
Gra"Ubongo 3D" to świetna rozrywka dla całej rodziny!
"Ubongo 3D" zawiera:
- 72 plansze,
- 32 klocki,
- 58 klejnotów,
- woreczek z klejnotami,
- klepsydrę,
- kostkę,
- plansze zadań,
- tor rund,
- instrukcję.
O autorze
Grzegorz Rejchtman urodził się w 1970 roku, obecnie mieszka w Monako. Z pochodzenia Polak, z wykształcenia informatyk i ekonomista. Preferuje gry o łatwych do zapamiętania regułach, które dają dużo frajdy. Opublikował już wiele gier w Skandynawii i na całym świecie.