E-marketing współczesne trendy pakiet startowy

Średnia: 5.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
Produkt niedostępny
Rok wydania
2013
Format
17.0x24.5cm
Ilość stron
464
Inne wersje (2)
Książka, op. miękka
za 93,95 zł
eBook, mobi, epub
za 65,55 zł
Nasza cena: 54,93 zł 64,90 zł Taniej o: 15%

Produkt niedostępny

Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: · dlaczego Content is The King? · czym jest marketing 3.0? · dokąd zmierzają social media? · dlaczego less is more? · jak dbać o klienta w sieci? · o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać? · w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing? · jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? · jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Warto zwrócić uwagę na...
Ze wstępu autorów Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak wiele zadań nie powierzaliśmy maszynom (…). Technologie pozwalają nam współtworzyć świat,...
dodaj do schowka Do koszyka 89,00 zł
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca...
dodaj do schowka Do koszyka 65,55 zł
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca...
dodaj do schowka Do koszyka 93,95 zł
Istota firmy rodzinnej polega na połączeniu dwóch systemów – rodziny i biznesu. Spoiwem tych elementów jest nie tylko kapitał, lecz więź osób należących do jednej rodziny w układzie pokoleniowym. Wyznacza to sposób funkcjonowania podmiotu gospodarczego, determinuje cele, wpływa na...
dodaj do schowka Do koszyka 84,45 zł
Prawie 1200 haseł pojęć i terminów biologicznych uzupełnionych zdjęciami, schematami i rysunkami: ewolucjonizm anatomia fizjologia morfologia histologia embriologia antropologia Seria obejmuje podstawowe dziedziny nauczania, a także przedmioty obowiązkowe i najczęściej wybierane na egzaminach....
dodaj do schowka Do koszyka 9,99 zł
Polish psychologist, Urszula Tokarska, has done a great service to the emerging field of temporal psychology by creating this unique volume, along with 18 authors from around the world, which illustrates the exquisite interplay of research and practice in many domains. New vistas are realised by...
dodaj do schowka Do koszyka 80,10 zł

Recenzje książki E-marketing współczesne trendy pakiet startowy (1)

  1. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 5/5
    Opinia użytkownika sklepu
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Kompendium wiedzy o e-marketingu

    Gwałtowny rozwój technologii i nowe formy komunikacji wymusiły na firmach wiele zmian, związanych nie tylko z profilem działalności, asortymentem, ale też i sposobami pozyskiwania oraz utrzymania klientów. Naturalną konsekwencją tego, jest również konieczność modyfikacji szeroko pojętych działań marketingowych. Najszybciej wśród wszystkich mediów upowszechnił się Internet i to właśnie o jego wykorzystaniu trzeba myśleć decydując się na prowadzenie i rozwój firmy, co jednak nie oznacza rezygnacji z działań poza siecią.

    O tym, w jaki sposób podejmować działania wykorzystując nowe technologie, o czym nie wolno zapomnieć, na co zwrócić uwagę, szczegółowo wyjaśnia jedna z niewielu profesjonalnie przygotowanych publikacji dotyczących współczesnych trendów w marketingu, czyli „E-marketing”. Jarosław Królewski i Paweł Sala to redaktorzy merytoryczni tego grupowego opracowania, tworzonego przez specjalistów, ale adresowanego do szerokiego grona odbiorców, zarówno tych osób, które zagadnieniami związanymi z marketingiem zajmują się zawodowo, studentów tego kierunku, jak i wszystkich, którzy interesują się tematem. Szerokie spojrzenie na marketing, prezentowane przez autorów opublikowanego przez PWN kompendium wiedzy, obejmującego zarówno podstawową wiedzę, jak i specjalistyczne narzędzia oraz cenne wskazówki, czyni książkę niezwykle wartościową i – głęboko w to wierzę – przynoszącą wartość dodaną w postaci nowych klientów.

    Pierwszą część publikacji otwiera tekst Pawła Tkaczyka, zajmującego się między innymi budowaniem marki, mówcy publicznego, autora książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. We wstępie do artykułu pisze on: „Marka jest jak pogoda – zawsze jest „jakaś”, nawet kiedy nie jest najlepsza”. Jak jednak zbudować markę z potencjałem? Zanim odpowiemy na to pytanie, poznamy dwie wartości liczące się na rynku: szacunek i miłość, przeanalizujemy tradycyjny sposób podejmowania decyzji i dowiemy się, jakie są trzy waluty zakupów. Z kolei Michał Dziekoński, ekspert w zakresie strategii marketingowych i controllingu marketingowego, przybliża nam trzy fale marketingu w Polsce, a także prezentuje pięć strategii w warunkach wirtualizacji rzeczywistości, istniejących obok czterech klasycznych (penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu i dywersyfikacji). Przedstawia również swoje spojrzenie na to, jak powinien wyglądać model sukcesu w erze Marketingu 3.0.

    Tomasz Surmacz omawia najważniejsze zagadnienia i wskaźniki związane z rynkiem internetowym, zarówno w Polsce, jak i na świecie, a Krzysztof Bełech z kolei analizuje wpływ Internetu na gospodarkę, zwracając szczególną uwagę na rozwój e-usług oraz zmiany w profilu konsumenta. O social media pisze Dominik Kaznowski, podkreślając znaczenie planowania, strategii i uwarunkowań komunikacji w mediach społecznościowych, natomiast Paweł Kolenda zwraca uwagę na rolę edukacji w środowisku online, która ma na celu zarówno zrozumienie, jak i właściwe wykorzystanie możliwości Internetu.

    W części drugiej, obejmującej „składowe sukcesu” znajdziemy tekst Jarosława Królewskiego, poświęcony nowym trendom oraz dylematom, z jakimi zmagają się współcześni projektanci interfejsów użytkownika, a także opracowanie tematu dotyczącego marketingu mobilnego, stworzone przez Monikę Mikowską, Andrzeja Ogonowskiego, Annę Zarudzką, Adriana Kielicha, Piotra Koźniewskiego, Marcina Nowaka i Pawła Zielińskiego. Paweł Sala pisze natomiast o e-mail marketingu, omawiając metody klasyfikacji działań i zwracając szczególną uwagę na wysoką efektywność komunikacji do baz własnych marketera. W tej części książki poznamy również, dzięki Grzegorzowi Błażewiczowi i Bartłomiejowi Piechocie, stosunkowo nową dziedzinę, jaką jest automatyzacja marketingu, z kolei Jacek Jankowski i Magdalena Drabik-Kochmańska przybliżają nam zagadnienie dotyczące gier w Internecie, a właściwie ich miejsca w marketingu. Kwestie związane z takimi pojęciami, jak: omnichannel, customer experience, e-Marchendising, programy lojalnościowe, personalizacja, e-commerce marketing porusza Justyna Dziegieć, o wideo i audio w sieci pisze Teresa Wierzbowska, zaś Anna Siemińska przybliża nam temat dotyczący tworzenia nowej platformy sprzedaży. Niezwykle zajmująco pisze Leszek Łuczyn o copywritingu, podkreślając nie tylko wagę tytułów i nagłówków, ale udzielając szeregu istotnych wskazówek tym, którzy chcą pracować jako copywriterzy. Natomiast o działaniach, które każda firma może stosować, aby zaistnieć w Internecie, niezależnie od wielkości, profilu czy wielkości przychodów, pisze Barbara Stawarz, zaś Joanna Świercz i Anna Jadwiga Orzech przybliżają nam kwestie związane z planowaniem i realizacją skutecznej kampanii w Internecie.

    Kolejna, trzecia część książki, zawiera tekst Andrzeja Garapicha, dotyczący badania mediów internetowych, bowiem – jak pisze autor – „tylko rzetelnie zbadane i zmierzone medium może stać się wiarygodnym kanałem dystrybucji reklam i komunikacji marketingowej”. Zagadnienia związane z narzędziami pozwalającymi mierzyć skuteczność działań w mediach społecznościowych, a dokładnie z monitoringiem tych mediów, omawia szczegółowo Jarosław Roszkowski, natomiast o przyszłości marketingu traktuje tekst Jarosława Królewskiego.

    Szeregu praktycznych informacji i wskazówek dostarcza nam czwarta, ostatnia część publikacji, stanowiąca „Niezbędnik nowoczesnego marketera”. Bartosz Józefowski przygląda się zmianom w handlu, Magdalena Urbaniak wraz z Anetą Głowacką i Damianem Gałuszką omawiają zagadnienia związane z omnichannelem, czyli jednym ze sposobów, w jaki firmy docierają do swoich klientów, zaś Jarosław Królewski i Miłosz Baluś poruszają kwestie dotyczące współczesnych technologii i ich wpływu na metody pracy. W części tej znajdziemy również odpowiedź na pytanie, jak współpracować z zespołem IT, którego udziela Przemysław Tarczyński, a także zagadnienia dotyczące zarządzania projektami, przedstawione przez Macieja Wiktorowskiego. O obsłudze klienta w sieci pisze Michał Kasperczyk, zaś najważniejsze prawne aspekty marketingu w sieci przedstawia Łukasz Gładki wspólnie z Wojciechem Piwowarczykiem. Publikację kończy tekst dotyczący marketingu w start-upach, którego autorem jest Marek Przystaś.

    Wszystkie wymienione teksty, zawierające nie tylko informacje teoretyczne, ale również wskazówki dotyczące możliwych działań i ich konsekwencji sprawiają, że publikacji „E-marketing” nie może zabraknąć w biblioteczne osób zajmujących lub interesujących się szeroko pojętymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu, zarówno w jego tradycyjnym, jak i współczesnym wydaniu. Przystępny język zebranych tekstów, wielość poruszanych aspektów, róże spojrzenia profesjonalistów na pewne kwestie, prezentacja wyników badań, ale i własnych doświadczeń – to wszystko sprawia, że z książki możemy czerpać niczym z poradnika, choć jej formułę i szerokie spektrum poruszanych zagadnień można uznać nawet za gotowy program studiów z marketingu. Z oczywistych względów (przede wszystkim objętościowych) autorzy nie dzielą się z nami całą swoją wiedzą, jednak zwracają uwagę na najistotniejsze kwestie, co pozwala i nam zorientować się nad pożądanym czy preferowanym kierunkiem naszego rozwoju i … skłania do dalszych poszukiwań.

    Justyna Gul

    Qulturasłowa

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Bestsellery - Biznes

Wybrane bestsellery
Romy Sokołowska po zdradzie męża zamyka się w sobie i izoluje od świata, koncentrując się na wychowywaniu nastoletniego syna Łukasza i pracy w popularnym lifestyle`owym miesięczniku. Kiedy w redakcji pojawia się nowy prezes wydawnictwa, Juliusz Koman, Romy niespodziewanie się z nim zaprzyjaźnia. A...
dodaj do schowka Do koszyka 38,06 zł
THRILLER PRAWNICZY I KRYMINAŁ – Z PRZEWAGĄ TEGO DRUGIEGO. Sędziowie są po to, by wymierzać sprawiedliwość, a nie po to, by dokonywać egzekucji. Okazuje się jednak, że można to świetnie połączyć. Trzy lata wcześniej Lacy Stoltz, prawniczka zatrudniona w instytucji zajmującej się etyką zawodową...
dodaj do schowka Do koszyka 45,86 zł
Na przedmieściach Tokio stoi rodzinny dom Sh?ichiego. Sh?ichi ma czterdzieści lat, bliznę na klatce piersiowej i obsesję na punkcie własnego serca. Jego zmarła właśnie matka manipulowała wspomnieniami z dzieciństwa, zawsze przedstawiając łagodniejszą wersję dziecięcych dramatów. Skąd Sh?ichi ma...
dodaj do schowka Do koszyka 35,62 zł
Romy Sokołowska po zdradzie męża zamyka się w sobie i izoluje od świata, koncentrując się na wychowywaniu nastoletniego syna Łukasza i pracy w popularnym lifestyle'owym miesięczniku. Kiedy w redakcji pojawia się nowy prezes wydawnictwa, Juliusz Koman, Romy niespodziewanie się z nim zaprzyjaźnia. A...
dodaj do schowka Do koszyka 35,62 zł
Oszałamiający rozmachem chiński bestseller, który stał się wydawniczym fenomenem w USA. Nagroda Hugo dla najlepszej powieści 2015 roku Trylogia "Wspomnienie o przeszłości Ziemi", największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami...
dodaj do schowka Do koszyka 111,12 zł
Szkoła imienia Flanagana Mallaroya straciła swoją beztroską atmosferę. Erin Lanford desperacko próbuje odkryć, dlaczego coraz więcej uczniów znika w niewyjaśnionych okolicznościach, jednocześnie wciąż ukrywając własne człowieczeństwo i udając, że nie czuje absolutnie nic do pewnego perfidnego...
dodaj do schowka Do koszyka 32,94 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula