Marketing bestsellery, Kwiecień 2024
Sprawdź TanioKsiążkowe bestsellery. Zobacz co chętnie kupują TanioKsiążkowi Klienci w Kwietniu 2024 w kategorii Marketing.
-
TOP 1
Biznes XXI wieku
Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...Książka, op. miękka -
TOP 2
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po...Książka, op. miękka -
TOP 3
Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...Książka, op. miękka -
TOP 4
Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu
Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje...Książka, op. miękka -
TOP 5
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi...
Co zrobić, żeby poprawić nasze zasięgi na Instagramie? Jak za pomocą prostych rozwiązań dostać się do tzw. grupy docelowej? Czy zostanie influencerem jest naprawdę proste? Na te pytania warto poszukać odpowiedzi w książce Mirosława Skwarka "Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni"....Książka, op. miękka -
TOP 6
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy,...Książka, op. miękka -
TOP 7
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu...Książka, op. miękka -
TOP 8
Kapitalizm. Historia krótkiego trwania
Czym jest kapitalizm i skąd się wziął? Porywająca opowieść o systemie, który na naszych oczach odchodzi w przeszłość. Czy nowoczesność, indywidualizm i miejskość są rzeczywiście europejskimi wynalazkami? Czy kapitalizm powstał wraz z brytyjską rewolucją przemysłową? Czy rok 1989 faktycznie był...Książka, op. miękka -
TOP 9
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu TRZEBA TO POWIEDZIEĆLegendarne zasadytworzenia skutecznych tekstów sprzedażowych i reklamZnasz takie powiedzenie: Połowa pieniędzy wydanych na reklamę...Książka, op. miękka -
TOP 10
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się...Książka, op. miękka -
TOP 11
Beauty is my business
Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym...Książka, op. miękka -
TOP 12
Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze...
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz...Książka, op. miękka -
TOP 13
Biblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...Książka, op. miękka -
TOP 14
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych...Książka, op. miękka -
TOP 15
Liczby w HR
Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie...Książka, op. miękka -
TOP 16
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby...Książka, op. miękka -
TOP 17
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Zamów książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej....Książka, op. miękka -
TOP 18
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się...Książka, op. twarda -
TOP 19
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu,...Książka, op. miękka -
TOP 20
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Naucz się przemawiać obrazami i nie popełniaj slajdobójstwa! Ludzie w większości są wzrokowcami &mdash, najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej...Książka, op. miękka -
TOP 21
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także...Książka, op. miękka -
TOP 22
Sztuka projektowania tekstów
Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta. Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i...Książka, op. twarda -
TOP 23
Gospodarka, rozwój, krach. Na czym to polega?
Peter D. Schiff, który jest znany ze swojego zakładu o 1 centa z 2006 roku, o to że na rynku nastąpi krach napisał wyśmienitą książkę o ekonomii. Na podstawie prostej historii mieszkańców pewnej wyspy wyjaśnia czytelnikowi kolejne pojęcia związane z gospodarką i jej zawiłościami. Ilustrowana...Książka, op. miękka -
TOP 24
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób...Książka, op. miękka -
TOP 25
Narratologia
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...Książka, op. miękka -
TOP 26
Trening trenera
Czy znasz te nowe metody prowadzenia szkoleń,dzięki którym łatwiej to robić, szkolenia przynoszą lepsze efekty oraz uznanie, satysfakcję i pieniądze dla trenera?Jeżeli jesteś trenerem, który prowadzi biznesowe szkolenia, lub dopiero zamierzasz to robić, to mam dla Ciebie aż 4 dobre wiadomości. Za...Książka, op. miękka -
TOP 27
Droga do teraz
Z profesorem Grzegorzem W. Kołodko rozmawia profesor Paweł Kozłowski.Prawda w oczy! Po bestsellerowej trylogii: ,,Wędrujący świat", ,,Świat na wyciągnięcie myśli" i ,,Dokąd zmierza świat", wybitny ekonomista, profesor Grzegorz W. Kołodko, zaskakuje czytelników niezwykłą, szczerą opowieścią o swojej...Książka, op. miękka -
TOP 28
Zapraszam do gabinetu inwestora giełdowego
Dr Alexander Elder uczy strategii inwestowania giełdowego, które pozwolą czytelnikowi wejść na rynek ze spokojem i wyjść z niego z zyskiem. Ta niezwykle przydatna książka dostarcza niezbędnej wiedzy i zapewnia większe możliwości osiągnięcia sukcesu, oferuje bowiem fachowe wskazówki, opis...Książka, op. twarda -
TOP 29
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką...Książka, op. twarda -
TOP 30
Rynek i wolność
W całej udokumentowanej historii ludzkości nigdy nie zdołano ustanowić takiego porządku społecznego, który by nie prowadził do zinstytucjonalizowanego gwałcenia wolności, pokoju i sprawiedliwości - czyli takiego porządku, w którym człowiek mógłby w pełni realizować swoje możliwości. Brak powodzenia...Książka, op. miękka