Jeśli jesteś studentem zarządzania i nauk pokrewnych, ekonomistą, biznesmenem lub teoretykiem biznesu, ta książka pozwoli ci spojrzeć z innej strony na bezduszną wiedzę i teorię.
Przeczytaj uważnie to, co jeden z największych specjalistów w branży ma do powiedzenia, i przekonaj się, że na życie też trzeba mieć strategię.Jeden z wiodących światowych teoretyków innowacyjności, autor bestsellera Przełomowe innowacje, proponuje niekonwencjonalną książkę o inspiracji i mądrości, które mogą stać się fundamentami spełnionego życia.
CLAYTON M. CHRISTENSEN jest profesorem administracji biznesowej w Harvard Business School, autorem siedmiu książek i pięciokrotnym laureatem nagrody McKinsey Award za najlepszy artykuł opublikowany w „Harvard Business Review”, a także współzałożycielem czterech przedsiębiorstw, w tym zajmującej się innowacyjnością firmy doradczej Innosight. W 2011 r. w przeprowadzanym raz na dwa lata przez portal Thinkers50 konkursie uznano go za najbardziej wpływowego na świecie teoretyka biznesu.
Pochodzący z Australii JAMES ALLWORTH jest absolwentem Harvard Business School, którą ukończył z wyróżnieniem, a także Australian National University. Pracował też w Booz & Company oraz Apple.
KAREN DILLON do 2011 r. była redaktorką Harvard Business Review. Ukończyła Cornell University oraz wchodzącą w skład Northwestern University szkołę Medill School of Journalism. W roku 2011 organizacja Ashoka uznała ją za jedną z najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet świata.